כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גם זק"א על תרם את חלקו - וזכה לשבחים

ארגון זק"א טיפל בנושא האבטחה, גייס מאות סדרנים וטיפל בילדים אובדים ובחלוקת מים להמון • תמונות

גם זק"א על תרם את חלקו - וזכה לשבחים



כמי שהיו שותפים ולקחו חלק בהפקת מעמד קידוש השם ההיסטורי בפן המבצעי והלוגיסטי, הביעו בארגון זק"א שביעות רצון מרובה מהצלחת האירוע בכל ההיבטים. שוב הוכיח ארגון זק"א ומתנדביו המסורים את נסיונם הרב ואת יכולתם להוציא אל הפועל משימות מורכבות וגדולות גם בזמן מועט ובהתרעה קצרה בלבד. ארגון זק"א שותף במטה המצומצם להפקת האירוע ושותף בכל הישיבות לתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים.

עשרות רבות של מתנדבי זק"א מכל רחבי הארץ עמלו במשך כמה ימים רצופים מסביב לשעון, בהפקת האירוע והצלחתו.

ארגון זק"א לקח על עצמו את כל נושא האבטחה של האירוע, גייס מאות סדרנים מתנדבים שפוזרו ותפסו מיקומים רגישים בתיאום עם משטרת ישראל לאבטחת האירוע ולשלומם של המשתתפים. עשרות מתנדבי זק"א אבטחו את הבימה המרכזית של העצרת, מעליה נישאו התפילות, הסליחות ופרקי התהילים. על אף הדוחק הגדול, הצליחו המתנדבים לשמור על סטריליזציה של מיקום הבימה המרכזית.

כמו כן הקים ארגון זק"א בשיתוף 'איחוד הצלה' עשרה נקודות של איסוף וטיפול בילדים אובדים שאוישו על ידי עשרות של מתנדבים, למעלה משישים ילדים אובדים נאספו וטופלו בנקודות אלו.
ארגון זק"א אף פרס למעלה מעשרים תחנות לחלוקת מים לציבור המשתתפים הרב, ביום שרבי וחם.
בתום העצרת, הרעיפו ראשי ומנהיגי הציבור החרדי שבחים רבים לארגון זק"א ומתנדביו על חלקם בהצלחה ההיסטורית. השר לבטחון פנים יצחק אהרנוביץ כמו מפקד המחוז ניצב יוסי פריינטי, אמרו בתום העצרת ליו"ר הארגון יהודה משי זהב: "אנו נפעמים כל פעם מחדש על היכולת המופלאה שלכם במבצעים כה מורכבים, רואים שאתם עושים זאת עם כל הנשמה".

מה שאולי לא ידעתם, מי שעמד מאחורי הקלעים של עצרת הענק, בכל המערך הלוגיסטי, הם יהודה משי זהב יו"ר זק"א, ומוטי בוקצ'ין דובר זק"א. מאז הוחלט על קיום העצרת, יחד עם מארגני העצרת ישבו שעות רבות לפעול לתיכנון נכון ומוצלח, אשר אכן נראה במהלך העצרת. סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, אמר כי "ללא הסיוע של משי ובוקצ'ין, אני כלל לא בטוח שהדברים היו נראים כך".























זקא גלריה סיוע עצרת תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד