כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

השוטר רשם דו"ח, ועובד רשות השידור נקם

נגד ענאן בדיע כיוף, עובד רשות השידור לשעבר בן 44, הוגש כתב אישום על איומים, שימוש לרעה במשרה והטרדה במתקן בזק

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד עובד לשעבר ברשות השידור, ענאן בדיע כיוף בן 44 מעוספיה, בגין איומים, שימוש לרעה בכוח המשרה והטרדה במתקן בזק.

על פי עובדות כתב האישום ביום 9.8.10 בשעה 17:10 לערך, הבחין שוטר מאגף התנועה, בכיוף שעבד באותה תקופה ברשות השידור, כשהוא נוהג ברכב על השוליים בניגוד לחוק. השוטר עיכב את כיוף ורשם לו דו"ח תנועה.

הנאשם אשר כעס על השוטר בשל קבלת הדו"ח, פנה אליו ואמר לו כי הוא עובד בהוצאה לפועל וכי יצפה לקנס.

בהמשך התקשר הנאשם לעובד במשרד רשות השידור וביקש ממנו לאתר את פרטי השוטר במערכת הגבייה ובנוסף לעדכן לו חוב אגרת טלוויזיה בסך של 2800 ₪, וכל זאת שלא כדין.

לאחר שיחת הטלפון עם העובד, התקשר הנאשם למודיעין 144, בירר את מספר הטלפון בביתו של השוטר והשתמש בשירות אשר מעביר את השיחה אוטומטית למספר המבוקש.

בשעה 17:30 לערך, הועבר הנאשם לביתו של השוטר ולטלפון ענתה אשתו, הנאשם הציג את עצמו כאיש ההוצאה לפועל ואיים על אשתו כי אם לא ישלמו את החוב הוא יעקל להם את חשבון הבנק ואת תכולת הבית. כעבור יומיים בשעות הבוקר, התקשר הנאשם פעם נוספת לביתם ואיים על השוטר, בכך שאמר לו שהוא יודע את כתובתו, את שם אשתו ואביו, יודע שיש לו ילדים, וכי הוא "יטפל בזה".

במעשיו כאמור לעיל, השתמש הנאשם לרעה בכח משרתו בהיותו עובד ציבור, איים על המתלוננים שלא כדין בפגיעה בגופם ובנכסיהם במטרה להפחידם או להקניטם.
כתב אישום איום משרה שוטר דוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד