י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בית שמש מתכוננת; הושק שיר הבחירות הרשמי

לשם כך נשכרו אנשי המקצוע הטובים ביותר: מונה רוזנבלום, אריה ברונר ומקהלת "ידידים" • וגם: החלו טענות על זיופים

אבוטבול. צילום: משה הולצמן
אבוטבול. צילום: משה הולצמן



בית שמש לא עוצרת, וגם לקראת מערכת הבחירות החוזרות שיערכו ביום שלישי בשבוע הבא, הפיקו במטה הבחירות של ראש העיר משה אבוטבול ג'ינגל יפה, בכדי להגביר את רוח הלהט לקראת המערכה על עתיד העיר.

מי שעומד מאחורי ההפקה עם אנשי מטה 'ישועות דוד' ברמת בית שמש שתחת ניווטו של איש המעש איציק רבר, שמאז תחילת המערכה פועלים בכל המישורים בכדי להגביר את התמיכה בבחירתו המחודשת של ראש העיר משה אבוטבול לקדנציה נוספת.

מילות הג'ינגל החדש 'יחד אל מול גלי שנאה ופחד', נכתבו ע"י הבעל-מנגן ר' משה צבי וינטרוב, הלחן והעיבוד של ר' משה מרדכי (מונה) רוזנבלום, ומבצעים אותו החזן ר' אריה ברונר ומקהלת 'ידידים'.

"הלכנו על הטובים ביותר", אומר איציק רבר, "אחר ומשה אבוטבול הוא ראש העיר הטוב ביותר, ומגיע שנכבד אותו בשיר הטוב ביותר, שיר המסמל את רוח האחדות והלכידות שיש בבית שמש סביב מועמדותו".




המסמך המזויףצילום: המסמך המזויף
המסמך המזויף


כבר החלו: טענות על זיופים

אם מישהו חשב שמערכת הבחירות בבית שמש תהיה הפעם שקטה וללא זיופים, מוטב שישנה כבר עכשיו את הערכותיו, שכן כבר עתה נשמעות טענות על זיופים, והפעם דווקא הצד החרדי הוא המתלונן, עוד לפני הבחירות על נסיון לזיוף מכתב רבנים, שהופץ אתמול ברחובות העיר ובו קריאה, כביכול, להימנע מזיופים בבחירות הקרובות.

ע"פ דבריהם של אנשי מטה אבוטבול מדובר בניסיון זול להשתמש במכתב ישן שנכתב ונחתם כבר לפני הבחירות בחודש חשוון ושלא אוזכרו בו כלל הזיופים כיוון שהוא הרבה לפני שהאישומים על זיופים עלו לחלל האוויר כלל, המכתב המקורי כלל תמיכה בראש העיר הרב משה אבוטבול וקריאה לקידוש שם שמים בתמיכה במועמדותו.

את המכתב המקורי לקח מישהו והשתיל בו שורות שיש בהם בכדי להוציא לעז על הציבור החרדי, ולפגוע בשמם הטוב של תושבי העיר החרדים לדבר ה', ככל הנראה, מתוך מטרה שהדבר יוביל לאי ודאות בתוך הציבור החרדי ולהקטנת אחוזי ההצבעה.

במודעה המזויפת נכתב בין היתר כביכול, שהרבנים קוראים "לבל ישנו המקרים, מבקשים אנו בכל לשון של בקשה שלא להעביר מסמכים אישיים, וכל איש יזהיר את בני ביתו על כך, והיודע על מישהו שעוסק בדברים שיש בהם סכנה, נא להודיע בהקדם לרבני השכונה".

מבית אחד הרבנים ששמם התנוסס על המכתב נמסר כי אחד מגבאי הרב הגיש תלונה מסודרת בתחנת משטרת בית שמש, מתוך תקווה שהמשטרה תחקור את הדבר ותגלה מי עומד מאחורי היוזמה לזייף את מכתב הרבנים ולפגוע בציבור החרדי.

ממטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול נמסר בתגובה, "אנו ערים לניסיון לפגוע בטוהר הבחירות בבית שמש, אנו ערים גם לכאב שיש בציבור בניסיון הנואל הזה להכתים את הציבור החרדי ולפגוע בכבודם של רבני העיר שליט"א, אך עם זאת ראוי שהציבור יתעל את הכעס לעוד קולות בקלפי, שכן לא תהיה תשובה נכונה יותר לאלו שפוגעים ברבנים ובציבור, יותר מאשר נצחון מוחץ עבור מועמדותו של ראש העיר הרב משה אבוטבול."


אבוטבול בית שמש בחירות שיר מונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד