כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לבכות: מכתב שכתבה המחנכת שעות לפני פטירתה

"היום הרופאה אמרה לי שצריך 'להכין' את המשפחה. חשבתי לעצמי שגם ביהדות יש הכנה. הכנה למצווה, הכנה לשבת הכנה לכל דבר, כי כשמתכוונים זה מצווה יותר ומצליחים לתפוס הרבה. בכלל כל שהותנו בעולם הזה זה הכנה לחיי נצח"

לבכות: מכתב שכתבה המחנכת שעות לפני פטירתה
מנחם הלוי

הבוקר קמו משפחתה של המחנכת הצעירה שרה כהן ע"ה מבית שמש מהשבעה במהלך ימי השבעה נחשפו אלפי המנחמים למכתב מרגש ומרטיט שכתבה 12 שעות בלבד לפני פטירתה.

אדמו"רים רבים הגיעו לבית האבלים רק משום ששמעו על המכתב ומבלי שהכירו את המשפחה, כולם דיברו על כך שמדובר באשה גדולה וכוחות נפש לא טבעיים בדור שלנו, אין אחד שקרא את המכתב ולא קיבל על עצמו איזה קבלה קטנה של חיזוק אמרו המנחמים.

וכך כתבה במכתב שהוקלד והודפס באלפי עותקים: "לבנותי היקרות לי מאוד כל אחת ואחת ממש בליבי קשורה ואהובה"

"היום הרופאה אמרה לי שצריך 'להכין' את המשפחה. חשבתי לעצמי שגם ביהדות יש הכנה. הכנה למצווה, הכנה לשבת הכנה לכל דבר, כי כשמתכוונים זה מצווה יותר ומצליחים לתפוס הרבה. בכלל כל שהותנו בעוה"ז זה הכנה לחיי נצח".

"וזה מה שאני מרגישה שאנחנו נמצאות פה רק לצורך הכנה לקראת החיים הנצחיים, והעוה"ז הוא פרוזדור וצריך לנצל אותו לעיקר, לנצח".

"וזה מה שניסתי להנחיל לכן כל החיים, לחיות בשמחה כל הזמן בכל רגע בכל מצב עם אמונה איתנה בבורא עולם שהוא מקור הטוב ואין עוד אבא רחום וטוב בשמיים והוא מקור הרחמים וכל מה שהוא עושה לנו הכול זה רק טוב!!!".

"תצורנה קשר אישי איתו עם הרבוש"ע תדברנה אליו כדבר איש אל רעהו, בקשנה הכל תאהבנה אותו אהבת עולם".

"יחד עם זאת אנחנו לא מתייאשים! אנחנו ממשיכות לקוות ולהתפלל בלי הפסקה. ה' יכול לעשות הכל ובן רגע! היד ה' תקצר?!".

"מחכה מאוד לחזור הביתה בקרוב בריאה ושלמה מפרסמת יחד אתכן את הניסים הגלויים! שלכן באהבה רבה, מאמי", סיימה את מכתבה המצמרר.
בית שמש חיזוק פרידה המכתב שרה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד