י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אורח כבוד בביתר: דרעי ורובינשטיין החליפו מחמאות

ביום ביקור מיוחד שערך יו"ר ש"ס בביתר עלית, התחרו השניים מי יחמיא לשני יותר • דרעי ביקר אף בבית רב העיר

דרעי עם רובינשטיין, צילום יח"צ
דרעי עם רובינשטיין, צילום יח"צ



דרעי חוזר לגוש עציון: לפני עשרות שנים החל יו"ר ש"ס את פעילותו הציבורית כחבר מועצת גוש עציון. השבוע, הוא חזר לאזור בביקור ממלכתי, כאורחה של תנועת ש״ס בביתר עילית ושל ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין * "אין עוד עיר בה הציבור מסודר טוב כמו בביתר עילית. העיר הזו היא מודל להשקעה בחינוך", חלק דרעי מחמאות לרובינשטיין


הסיבה לביקור דרעי, היה יום סיורים מיוחד בביתר עילית, אליו הוזמן כאורחם של סיעת ש״ס בביתר בראשות סגן רה"ע יהודה עובידי ושל ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין.

סבב הסיורים המיוחד במוסדות החינוך הספרדים של ביתר עילית, הסב ליו"ר ש"ס קורת רוח רבה, כשנוכח לדעת, כי רוב המוסדות הספרדים בעיר, מסודרים היטב במבני קבע מפוארים.

"יש פה מהלך אסטרטגי מחושב מבחינתי", גילה רובינשטיין לדרעי. "כאשר המוסדות יושבים במבנים הכי ראויים ומכובדים, ממילא רוב הבעיות של ההורים נעלמות ובית הספר הופך למבוקש יותר. כך אנחנו מתמודדים בהצלחה מרובה עם בעיות הנשירה בכל המגזרים, עזרנו למוסדות בכל כוחנו, ואכן הפכנו אותם לאטרקטיביים ביותר".

דרעי, רובינשטיין ורב העיר, צילום: יחצצילום: דרעי, רובינשטיין ורב העיר, צילום: יחצ
דרעי, רובינשטיין ורב העיר, צילום: יחצ


אנשים בכל העולם מקנאים בכם

אבל לא רק בבתי הספר הסטנדרטיים הופתע דרעי ממראה עיניו. חלק מרגש במיוחד בסיור, היה הביקור במתחם מרכז הנוער החדש שהחל לפעול בביתר לפני כמה שבועות.

המדובר במתחם מיוחד שנבנה ע"י העירייה עבור נוער הזקוק לקידום, שם – בעזרת צוות מקצועי ייחודי, מקבלים הנערים מסגרת חמה ותומכת, ומתקדמים בלימודים ובבנייה עצמית. הכל בתמיכה בליווי צמוד של ראש העיר רובינשטיין וסגנו מש״ס יהודה עוביידי, המחזיק בין היתר בתיק קידום הנוער, ופועל בעניין בכל המרץ.

במהלך יום הסיורים הארוך, ביקר דרעי ברוב המוסדות הספרים בעיר, התברך בביתו של המרא דאתרא הגר"י תופיק שליט"א, ובישיבתו של הרה"ג זמיר כהן, שם השתתף בשיעור ואף נשא דברי חיזוק, כשהוא מדגיש בפני התלמידים את זכותם בכך, שהם שומעים יום יום שיעור מפיו של הרב זמיר כהן. "אנשים בעולם מחכים חודשים רבים כדי לזכות ולשמוע את הרב זמיר, אבל אתם כאן זוכים לכך מדי יום. אני מקנא בכם" הרב דרעי הוסיף ודיבר עם התלמידים על תפקידם כלומדי תורה ואמר להם ״אתם התשובה לבנט ושקד״.

בסיום יום הביקור, לא הסתיר דרעי את התפעלותו: "הלוואי ובערים אחרות היינו מסודרים כמו בביתר עילית. אנשים לא מבינים איזו אימפריה זו ביתר עילית. העיר הזו היא המפותחת ביותר מבין הערים החרדיות בתחום החינוך ותחומים רבים נוספים. היא מנוהלת במקצועיות וצריכה להיות מודל לערים החרדיות, כיצד משקיעים בחינוך וכיצד מתמודדים עם בעיות חינוכיות"
ביתר זמיר כהן דרעי רובינשטיין תופיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד