י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

טוב באופן סופי: "אנחנו איתך ר' מוישה"

מכתב רשמי עליו חתומים ראשי הסיעה מבהיר: סיעת טוב הולכת עם אבוטבול • ראש העיר: "יהודים יקרים בעלי לב ונשמה"

ראשי טוב יחד עם אבוטבול
ראשי טוב יחד עם אבוטבול

עכשיו זה סופי: ראשי סיעת טוב הוציאו מכתב תמיכה רשמי במועמד החרדי משה אבוטבול, תחת הכותרת "ר משה, כולנו איתך".

לאחר שלפני מספר ימים התקיימה פגישה בין בכירי סיעת טוב למשה אבוטבול בה סוכם על תמיכתם בו, הוציאו בכירי הסיעה, עו"ד מאיר הלר ואלי פרידמן מכתב המפרט את הרקע שמאחורי ההחלטה שהתקבלה.

במכתב קוראים הנציגים בפניה נרגשת לציבור לבחור באבוטבול. יצויין כי יו"ר הסיעה המקומית שחזר בו לאחר שהודיע על פרישתו.

ארבעת החותמים על המכתב, הם בכירי המפלגה המייצגים מאות חרדים עובדים, המתגוררים ברובם ברמת בית שמש א'. מדובר בעורכי הדין מאיר הלר ואביחי פוגל, שותפים במשרד לעריכת דין בעיר וממקימי מפלגת טוב, אלי פרידמן שהיה חבר מועצת העיר מטעם המפלגה במהלך הקדנציה האחרונה, וכן חיים לנדסמן ואריה גולדהבר - אנשי השטח של המפלגה הנמנים על הנהגתה הבכירה.

"החרדים העובדים, החולצות הכחולות - הפכו בימים אלו שותפים לנסיעה הארוכה והמתישה רבת הגלים והמהמורות של רדיפת החרדים. החל מהחלטת בית המשפט לבחירות חוזרות, המשך דרך השחרת פניו של החרדי ללא הבדל - אם הוא חסיד או ליטאי, אשכנזי או ספרדי, אברך כולל או חרדי עובד - וכלה בגזירות הגיוס האחרונות", נאמר במכתב.

"כשותפים להפלגה מתישה וכואבת זו, אין זה הזמן להביט לחטאי העבר ולפלגנות מיותרת. זהו הזמן לעמוד איתן יחד עם שאר החרדים ולומר בקול ברור: ר' משה, אנחנו איתך!", כותבים הארבעה, בהודעה שהפכה לדרמטית על רקע תמיכת המפלגה במועמד השני בבחירות האחרונות.

ראש העיר ר' משה אבוטבול, אמר לאחר הודעתם של בכירי הנהגת "החרדים העובדים", כי החלטתם לתמוך בו גרמה לו לאושר ולהתרגשות. "מדובר ביהודים יקרים, בעלי לב ונשמה, החשובים לי ולבית שמש עד מאוד.

"אני והציבור החרדי כולו מעריכים את ההתייצבות האמיצה לצידנו. הם מייצגים קהילה גדולה וחשובה שתקבל מאיתנו בעזרת השם את מלוא הסיוע והתמיכה, כמו כל קהילה חשובה בעירנו היקרה, בית שמש".
אבוטבול בית שמש טוב פרידמן בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד