י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אישום: שלח מעטפות מאיימות לעובדי מדינה

בין המאויימים: שופט, ראשית עיריית נתניה וסוהר • החשוד: רווק כבן 33 תושב נתניה, שבעבר נחשד שהכין מטען לשכנתו, עמה היה בסכסוך

קליעים
קליעים

כתב אישום הוגש הבוקר (א) כנגד תושב נתניה בן כ-33 בחשד ששלח מעטפות ובהן קליעים לעובדי מדינה, ואיים על שורה של בעלי סמכויות.

הסיפור החל בסוף חודש דצמבר האחרון, כששתי מעטפות מאיימות התקבלו אצל שני עובדי מדינה. האחד עבור השופט יעקוב שפסר, והשניה עבור רב כלאי רפאל גנה. כל מעטפה כללה 2 כדורי 9 מ"מ ומכתב איום לרצח. על המעטפות לא נמצאו ממצאים הקושרים חשוד לעבירה.

החקירה הוטלה על ימ"ר מרכז בפיקוד נצ"מ יגאל בן שלום. צוות החקירה ביצע חיתוכים ואותרו עשרות אירועים עם מאפיינים דומים. לאור הממצאים אותר חשוד, נערך חיפוש בביתו ונלקחו מס פריטים: מחשב, מדפסת, מסמכים ותחמושת.

בסיוע מעבדת מסמכים התקבלה חוות דעת הקושרת את המדפסת למכתבי האיום ואת היומנים למכתבים שנכתבו בכתב ידו.

כנגד החשוד תוגש היום (ראשון) הצהרת תובע. החשוד הוא דן פרומק יליד שנת 80, עולה מאוקריאנה, תושב נתניה. רווק ובן יחיד שסיים 13 שנות לימוד, מתוכם שנה הנדסאי.

בעבר הוגש כנגדו כתב אישום על הכנת מטען חבלה בחוף סירונית ופיצוץ מטען כנגד שכנתו. לכן, על פי האישום, הוא ראה אויב בכל מי שטיפל בו וערך רישומים קפדניים למי שלדעתו גרם לו עוול.

בין המאוימים היו ראשית עירית נתניה ומהנדס העירייה.
נתניה חשוד איום קליעים אישופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד