י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הנהג שנתפס שיכור פעמיים: "בושה וחרפה"

שוטר משטרת אילת לא האמין למראה עיניו כשבפעם השניה תוך יממה עצר את אותו נהג שיכור • כנסו לתירוץ המפתיע שבפי הנהג

נהגים שיכורים, אילוסטרציה
נהגים שיכורים, אילוסטרציה

"בושה וחרפה", כך השיב בחקירתו תושב העיר אשר נתפס אמש סמוך לחצות נוהג בשכרות. לחוסר מזלו, או כפי שהגדיר זאת טוב יותר הנהג עצמו, זו הפעם השנייה בה נתפס בעבירה חמורה זאת תוך יממה בלבד. בתום חקירתו נשלח למעצר בית ורכבו הושבת ואוחסן במגרש המשטרתי.

"מדובר בפצצת זמן מתקתקת בכביש, נהג אשר לא מבין את המשמעות של נהיגה בשכרות מיד בתום הפעם הראשונה ונתפס חוזר על מעשיו בשנית תוך יממה, מהווה סכנה לשאר משתמשי הדרך", כך ציינו הבוקר במשטרה לאחר שבפעילות כנגד נוהגים בשכרות במהלך סוף השבוע של משטרת התנועה הארצית בשלוחת אילת, נעצר לבדיקה בליל שישי נהג רכב אשר רישיון נהיגתו פג תוקפו בשנת 2007 והרכב ללא מבחן רישוי כחוק כמעט שנה.

בבדיקת שיכרות אשר ערך השוטר רס"ר אלעד אזולאי לנהג, נמצא כי רמת האלכוהול בגופו הינה 310 מיקרוגרם., שוחרר הנהג לדרכו לאחר שהוזהר שלא לנהוג.

בהמשך לפעילות זו, נתפס אמש על ידי השוטר רס"ל גיא סרילן סמוך לחצות נהג הרכב בשנית כאשר מדיף ריח אלכוהול, ובבדיקה שנערכה לו נמצא כי שוב זה נוהג בשיכרות ובאופן מפתיע רמת האלכוהול זהה לפעם הקודמת – 310 מיקרוגרם.

מפקד משטרת התנועה הארצית באילת אשר הגיע למקום פסל את רישיונו של הנהג והשבית את רכבו שנגרר לאחסון במגרש המשטרתי ל-30 ימים, כמו כן הנהג שוחרר למעצר בית לא לפני שקיבל לידיו כתב אישום נוסף בגין עבירת הנהיגה בשכרות.
שיכור נהג אילת בושה תירוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד