כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רצח שטארק: "משהו מסריח, למה העיכוב?"

יותר מחודשיים חלפו מאז נרצח ר' מנחם שטארק הי"ד, ולמשטרת ניו יורק אין אפילו קצת חוט באשר לזהות הרוצח

ר' מנחם שטארק הי"ד
ר' מנחם שטארק הי"ד

יותר מחודשיים חלפו מאז הרצח האכזרי של ר' מנחם שטארק הי"ד, ובכל הזמן הזה מנסים שנים עשר חוקרים לפענח את תיק הרצח המורכב. למרות זאת, וחרף הלחץ שמפעילים בני המשפחה וראשי הקהילה בויליאמסבורג, למשטרת ניו יורק אין עדיין ולו קצה חוט שיוביל לפענוח הרצח.

בן משפחה אומר ל'בחדרי חרדים': "כבר לפני חודש ערכה המשטרה מסיבת עיתונאים שבה היא הודיעה כי היא קרובה יותר מתמיד לפענוח הרצח, וממש בקרוב יתחילו המעצרים. ברחוב מסתובבות כבר מאז אותה מסיבה שמועות על חשוד שנעצר, אבל איש אינו יודע את זהותו, אפילו לא חוקרי המשטרה שמטפלים בפענוח הרצח עשרים וארבע שעות ביום שבעה ימים בשבוע.

"משהו מסריח כאן, אנחנו יודעים שבידי החוקרים יש את הדי.אן.איי של ר' מנחם שטארק, שזוהה בתוך הטנדר שחטף אותו. בתוך הטנדר נמצא פנקס הצ'קים של שטארק ונעליו. בעליו של הטנדר זוהה - אך לא נעצר. טלפון סלולארי של בעל הטנדר שהוצמד למכוניתו של שטארק, אדם שר' מנחם היה חייב לו 20 אלף דולר, וחמישה אנשים שמשכו כסף מאחד מחשבונות הבנק שלו - יש למשטרה, אני לא מבין למה לוקח לה כל כך הרבה זמן?"

המשטרה לעומת זאת טוענת, כי הממצאים שבידיה אינם מסייעים במאומה לפתרון תעלומת הרצח. לדבריהם, בעל הטנדר הציג אליבי שנבדק בקפדנות, והוא הוכיח בוודאות שאינו הרוצח. למרות הכל, מבטיחים במשטרה כי צוות החקירה ממשיך לעבוד על התיק בקדחתנות. .
מנחם שטארק רצח נעליים ויליאמסבורג טנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד