י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מתנדבי 'בלב אחד' חגגו לקראת פורים בברזילי

עשרות מתנדבי ארגון "בלב אחד" פשטו על המרכז הרפואי ברזילי ושימחו את החולים לקראת חג הפורים • הודות לתרומת ישראטויס זכו הילדים לערכות צעצועים ופאזלים

מתנדבי 'בלב אחד' חגגו לקראת פורים בברזילי

המבקרים השבוע במרכז הרפואי 'ברזילי' חשו כי פורים הקדים את זמנו. עשרות מתנדבי ארגון בלב אחד ערכו חגיגות לקראת פורים במחלקות המרכז הרפואי.

המתנדבים הגיעו כשהם מלווים בכלי נגינה, גיטרות, דרבוקות ועוד ועברו בין המחלקות השונות על מנת לשמח את החולים לקראת חג הפורים.

לשיא הגיעו החגיגות כאשר פקדו המתנדבים את מחלקת הפסיכיאטריה והצליחו להוציא תשושי נפש ממיטת חוליים על מנת לרקוד ולשמוח, כאשר אנשי הצוות הרפואי מספרים כי זה זמן רב שלא ניכרה השמחה על פני המאושפזים כפי שהיא נצפתה בעת הופעת המתנדבים.

המתנדבים שוררו שירי פורים ובעת נגינת השיר 'מי שמאמין לא מפחד' הצטרפו המאושפזים לריקוד משותף עם המתנדבים, לקול תשואות אנשי הצוות.

כמו כן הצטרפו למתנדבי "בלב אחד" מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי ד"ר חזי לוי עם מנהל קשרי הקהילה למגזר החרדי הרב שלמה פלד, כאשר הפמליה עוברת בין החדרים ומשמחת את הילדים והחולים.

בהגיעם למחלקת ילדים זכו הילדים אף לקבל ערכות צעצועים ופאזלים מתנת מר מאיר כהנא מנכ"ל חברת ישראטויס שנרתם לשמח את הילדים המאושפזים בברזילי.

מנכ"ל המרכז הרפואי 'ברזילי' ד"ר חזי לוי אמר: "משנכנס אדר מרבים בשמחה, ובזכות ארגון "בלב אחד" ורשת ישראטויס הצלחנו להכניס שמחה בליבותיהם של החולים המאושפזים במרכז הרפואי והיה זה מרגש במיוחד לראות את החיוך עולה על פני החולים".
ברזילי חולים פורים חגיגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד