י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרשת גלנט 2 • פניה ליועה"מ: פתח בחקירה

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' • משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס בפניה דחופה ליועץ המשפטי לממשלה: פתח בחקירה דחופה של עבירות הבניה לכאורה בביתו של המועמד החילוני לראשות העיר בית שמש, אלי כהן • "ממצאים חמורים נוכח מועמדותו של כהן לתפקיד ציבורי בכיר. מועד הבחירות הקרוב מחייב מיצוי מהיר של החקירה"

פרשת גלנט 2 • פניה ליועה"מ: פתח בחקירה

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים', אודות שורה של חריגות בניה לכאורה, כולל בניה על שטח ציבורי, בדירתו ש המועמד החילוני לראשות העיר בית שמש, אלי כהן, פנו היום (ב) ממשרד עורכי הדין נשיץ ברנדס, מהמשרדים המובילים בארץ במשפט מנהלי, בדרישה דחופה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה.

במכתבם מפרטים עורכי הדין את הפרשה, כפי שנחשפה ב'בחדרי חרדים', ואת החשדות החמורים לחריגות בניה, ומבהירים: "מדובר בממצאים חמורים, לא למותר לציין, כי חומרת המעשים המתוארים לעיל מקבלת משנה תוקף נוכח מועמדותו של מר כהן לתפקיד ציבורי בכיר ומי שהעלה על נס את טוהר הבחירות ואת ניקיון הכפיים, במסגרת הערעור שהגיש על תוצאות הבחירות".

לסיום, דורשים עורכי הדין: "אבקך להורות באופן מיידי על פתיחת חקירה בעניין. אין ספק כי מועד הבחירות הקרוב מחייב מיצוי מהיר של החקירה".

כזכור, דוברו של כהן הגיב ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בחריגות שהיו עוד לפני יותר מ-26 שנה, המועד בו רכש כהן את הבית.





אלי כהן חקירה מכתב עורכי דין חריגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד