י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

יותר משישים אחוז כבר הצביעו • מתעדכן

עד לשעה 19:00 הצביעו 61% מבעלי זכות ההצבעה בבית שמש • מצביעים רבים גם מחוגי 'העדה' • האזינו לכרוז מתעדכן

יותר משישים אחוז כבר הצביעו • מתעדכן



אחוזי הצבעה שוברי שיאים בבית שמש: עד לשעה 19:00 הצביעו בבית שמש 61% מבעלי זכות הבחירה. זאת, לעומת 45% שהצביעו עד לשעה המקבילה בבחירות באוקטובר 2013.




• עד לשעה 17:00 הערב הצביעו בבית שמש למעלה ממחצית המצביעים. שר הפנים גדעון סער הודיע כי נכון ל-17:00, אחוז ההצבעה בבחירות לראשות העיר בית שמש עומד על 51. בבחירות באוקטובר עמד אחוז ההצבעה על 32 אחוז.

סער ציין כי "השתתפות רבה מביאה תוצאות מדויקות יותר של רצון הציבור".

• נכון לשעה 15:00 הצביעו 40% מבעלי זכות הבחירה, לעומת 24% משעה 14:00 בבחירות באוקטובר 2013, ו-30% בנובמבר 2008.

• דובר משטרת ירושלים מסר: "יו"ר ועדת קלפי ברחוב הגפן, בקלפי מספר 4, התלונן כי חרדי הצביע פעמיים באותה הקלפי באמצעות 2 ת.ז. מזוייפות. חוקר נשלח למקום לבדיקת האירוע".

• ח"כ יעקב אשר פנה לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ', ומחה על התערבות היתר של המשטרה בקלפיות הממוקמות בשכונות החרדיות, הגורמת לשיבוש ולעיכוב הליכי ההצבעה. השר הבטיח לטפל בבעיה בהקדם.

• עד השעה 11:00 הצביעו 21% מבעלי זכות ההצבעה, לעומת 14% בלבד באוקטובר. מה שמצביע על אחוז הצבעה גבוה במיוחד.

• המירוץ התחיל הבוקר (שלישי), כאשר תושבי בית שמש הלכו לבחירות בפעם השניה לראשות העיר ומועצת העיר. בשעה 07:00, נפתחו הקלפיות בעיר בית שמש. מאות שוטרים התפרסו באזורי הקלפיות כדי להבטיח את תקינות הבחירות, לשמור על הסדר ולהסדיר את התנועה.

בבית שמש 89 קלפיות, בכל קלפי מוצב שוטר ושני מזכירי קלפי, עובדי מדינה שאינם תושבי העיר ומנהלי בחירות. 1620 החיילים תושבי בית שמש יוכלו לקבל חופשה ולהצביע.

אבוטבול מצוטט הבוקר בישראל היום: "לא להיגרר לפרובוקציות ולא לנסות להטות את הבחירות בדרך לא חוקית, זה אסור על פי ההלכה ועל פי החוק. אני מאמין שיתנו לי הזדמנות נוספת להיות ראש עיר".

המשטרה: "נגלה אפס סובלנות להפרת סדר"

מאות שוטרים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, מתפרסים החל משעות הבוקר המוקדמות ברחבי העיר, במקומות בהם מוצבות הקלפיות ובסביבתן במטרה להבטיח את קיום ההליך התקין של יום הבחירות, שמירה על הסדר הציבורי והסדרי התנועה. עם סיום יום הבחירות ילוו השוטרים את הקלפיות למקום ריכוזן.

במשטרה מדגישים כי יפעלו בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר מצד כל גורם שהוא.

"המשטרה תאפשר לכל מגזר לממש את זכותו הדמוקרטית ולהביע את עמדתו בקלפי, משטרת ישראל מצפה ממנהיגי הציבור לגלות איפוק ואחריות ולפעול על פי מה שמתיר החוק. כאמור שוטרי מחוז ירושלים ערוכים למנוע כל שיבוש במהלך התקין של חיי תושבי בית שמש".

עוד הוסיפו, כי "המשטרה תגלה אפס סובלנות לאירועי הפרת סדר המסכנים את שלום הציבור, תעצור פורעי חוק במידה ויהיו כאלה, ותמצה עימם את הדין".
ש''ס בית שמש בחירות אלי כהן משה אבוטובול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד