כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ח"כ קול: אצביע בניגוד לדעתי בגלל "יאיר"

בפוסט אישי בפייסבוק היא מפרטת: לא ישנתי כבר כמה שעות, זה לא קל לי בכלל • "אני יודעת שאחטוף על הפוסט הזה"

עדי קול ולפיד, צילום: פלאש90
עדי קול ולפיד, צילום: פלאש90

חברת הכנסת עדי קול, משחררת סטטוס אישי בפייסבוק וחושפת את השיקולים מאחורי כוונתה להצביע בעד חוק המשילות, למרות שהיא מתנגדת לו, לדבריה הסיבה שתצביע בניגוד לדעתה, זה "בגלל האיש יאיר לפיד".

בפתח דבריה היא מכריזה - "היום אצביע בעד חוק המשילות. למרות שאינני מסכימה איתו. ואני בטח לא חושבת שיוביל ליותר משילות".

היא מפרטת על גיוסה ליש עתיד על ידי לפיד, "לא היה לי מושג למה אני נכנסת", וחושפת שלפיד ביקש ממנה "רק שני דברים: נאמנות, ולהיות חברת הכנסת הכי טובה שאוכל".

אחרי שבחרה בו פעמיים, אומרת קול, היום היא תבחר בו בשלישית: "כאמור, אחרי שנה לא קלה לכל הדעות, אני נותנת לו אותו שוב. והפעם ממקום בוגר, מפוקח, וכן גם חכם יותר. היום אני יודעת שאנחנו לא מסכימים על לא מעט דברים. אבל שכן מותר לא להסכים. כל עוד הולכים ביחד כשהשעה מחייבת"

מדוע השעה מחייבת? קול: "היום היא מחייבת, למעשה אם לא נלך יחד היום, לא נלך בכלל".

קול מפרטת עוד על מאחורי הקלעים: "אני גם יודעת שאני אחטוף על הפוסט הזה לא פחות משחטפתי על ההימנעות שלי. כי בסוף מי ש״רקד לי על הדם״, ״הלך לי על הראש״ או איך שלא תרצו לקרא לזה, עשה זאת לא מתוך תמיכה בי אלא מתוך שנאה יוקדת ליאיר. והשנאה הזו תעוור אותו, אותם, אתכם, גם עכשיו. ותגרום לכם לחשוב שמדובר בפוסט פוליטי שמטרתו קידום עצמי ולא יותר".

"ובכן אתם מוזמנים לחשוב כך, וכמובן מוזמנים לכנות אותי בשמות ואפילו להמשיך לשלוח סמסים (כבר קיבלתי אלף מאתמול, מה זה בשבילי עוד כמה). אבל אתם גם מוזמנים לראות שהשעה 6 בבוקר. להבין שאני כבר לא ישנה כמה שעות. ושבאמת לא קל לי.

"להסתכל אחורה על כל השנה האחרונה, על מי שאני, מה שעשיתי ומה שאמרתי, ולהבין שאני כותבת בכוונה שלמה, ומתוך רצון חופשי, ומאותה כוונה ורצון אצביע היום בעד. בעד יאיר לפיד. לא ״שר האוצר״, לא ״המנהיג״, האיש. אם הייתם מכירים אותו, הייתם עושים כמוני. שיהיה לכולנו בהצלחה".
קול יאיר חוק המשילות פייסבוק יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד