ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

צמרת משטרת הבירה בהיערכות לפורים

בכירי משטרת הבירה נפגשו להתייעצות עם חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה בעיר יוחנן ויצמן, לקראת חג הפורים

בכירי המשטרה בפגישה עם יוחנן ויצמן. צילום: בח''ח
בכירי המשטרה בפגישה עם יוחנן ויצמן. צילום: בח''ח

הבוקר (רביעי), התקיימה פגישה בין חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן, נציג חסידות גור ביהדות התורה לבין בכירים במשטרה לישיבת היערכות לקראת חג הפורים.

בפגישה השתתפו מ"מ הרב הראשי למשטרה סנ"צ הרב משה גפני, רב מחוז ירושלים רפ"ק הרב אליהו חרל"פ ועוזר רב המחוז רס"ר דוד קוריאט יחד עם קצין המבצעים של מחוז ירושלים סגן ניצב רונן עובדיה.

במהלך הפגישה הציגו הרבנים גפני וחרל"פ את חבר המועצה יוחנן ויצמן בפני קצין המבצעים המחוזי וסיפרו על שיתוף הפעולה בין המגזר החרדי למשטרה ועל ההיערכות לפורים.

סנ"צ רונן עובדיה הבטיח כי המשטרה תהיה לעזר לציבור החרדים בכל ימות השנה ובפרט ביום הפורים והם עושים כל מאמץ לעבור את חג הפורים ללא אירועים חריגים.

בפגישה שקיים ויצמן בשבוע שעבר עם מפקד מרחב ציון תת ניצב אמנון אלקלעי אמר ויצמן כי יש להתייחס למספר בעיות הנפוצות בעיקר במגזר החרדי, אם זה נוער שוליים המטיל את חיתתו בשעות הלילה ומפריע לשלוות התושבים, ואם אלו הפרעות התחבורה הקשות המוכרות היטב לתושבי העיר.

מפקד המרחב תת ניצב אלקלעי אמר כי הוא מברך על שיתוף הפעולה עם הנציגים החרדים ועם הרבנים איתם הוא בקשר.

"אני נענה לבקשתך ואתגבר את כוחות השיטור שיקיימו אכיפה מוגברת של נהגים בשכרות ועל מעשי פשיעה, ונוודא שאכן שלום הציבור ישמר. כמו כן אדאג לנושא התחבורה במניעת עומסים צפויים" אמר אלקלעי.

יוסף שטרן, מנהל לשכתו של חבר המועצה ציין כי מדובר בפגישות שמטרתן דאגה רוחנית וגשמית לתושבי העיר ירושלים בכל ימות השנה ובעיקר בימי הפורים.
יוחנן ויצמן פגישה משטרה פורים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד