כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כמה זה עולה לנו? טיסות נתניהו: 20 מיליון בשנה

לשכת ראש הממשלה מסרה את הנתונים לתנועה לחופש המידע, שלפיהן רק בשנת 2012 טס ראה"מ ל-9 יעדים בעלות כוללת של 20 מיליון

נתניהו, צילום: פלאש90
נתניהו, צילום: פלאש90

עלות נסיעותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לחו"ל עומדת על כ-20 מיליון שקל בשנה - כך עולה מתשובת לשכת ראש הממשלה לתנועה לחופש המידע.

מפירוט הנסיעות שפרסמה אמש (ד') לשכת ראש הממשלה עולה כי בשנת 2012 טס ראש הממשלה ל-9 יעדים ובהם הולנד, קפריסין, ארה"ב, קנדה, צ'כיה, צרפת וגרמניה. 6 פעמים השתמש נתניהו במטוסי אל על ופעם אחת בארקיע. עלות השהות הכוללת של נתניהו ופמלייתו עומדת בשנה זו על 20 מיליון שקל.

הנסיעה היקרה ביותר של נתניהו בשנה זו היתה לארה"ב וקנדה והיא הסתכמה ב-7.7 מיליון שקל, מהם 2 מיליון שקל מתקציב משרד החוץ.

מהנתונים, שכוללים גם את פירוט המלונות שבהם שהתה פמליית ראש הממשלה עולה כי בהולנד למשל, שילם משרד ראש הממשלה 213 אלף שקל על חדרים במלון דס-אינדס לכל הפמליה, לשהות בת שלושה ימים.

בצ'כיה, שם לנה הפמליה לילה אחד בלבד, עלתה השהות במלון 103 אלף שקל. עלות הלנת המשלחת המלווה את נתניהו בגרמניה במלון אינטרקונטיננטל עמדה על 134 אלף שקל ללילה בודד. עבור ארוחות במסעדות בנסיעה זו, שהיתה בת יום אחד בלבד, שילמה לשכת ראש הממשלה 4,097 שקל.

בשנת 2013 עמדה עלות נסיעותיו של נתניהו על 19 מיליון שקל. בשנה זו הוא טס 7 פעמים ל-6 יעדים: סין, פולין, אנגליה, רוסיה, איטליה וארה"ב. בסין למשל, שם שהה נתניהו חמישה ימים, עמדה עלות החדרים שהוזמנה עבור נתניהו ורעייתו ב-40 אלף שקל במלונות קמפינסקי וריץ קרלטון.

בני יורק, שם שהה נתניהו בספטמבר, עלה השימוש בחדר במלון ניו פלאס בניו יורק 44 אלף שקל למשך חמישה לילות.
נתניהו טיסות ראש הממשלה יעדים עלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד