כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הנשיא למתנדב זק"א: "תרומה למדינה כולה"

במעמד נשיא המדינה הוענק פרס לערן קוזחי מתנדב ארגון זק"א ת"א * מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד: "ערן קוזחי זכה בפרס ביושר"

פרס עם המתנדב הזוכה
פרס עם המתנדב הזוכה

במעמד נשיא המדינה שמעון פרס, נשיא התאחדות התעשיינים צביקה אורן, נציב שרות המדינה משה דיין ובכירים נוספים, ובנוכחות מאות איש, הוענק פרס "העובד המצטיין" למתנדב זק"א תל אביב ערן קוזחי, המכהן כמפקד בסיס זק"א בהרצליה.

הפרס הוענק בטקס מיוחד שהתקיים בבניני האומה בירושלים במסגרת תחרות "העובד המצטיין" שנערכת מזה 38 שנים.

המתנדב ערן קוזחי, נבחר בין אלפי מועמדים לקבלת הפרס. ועדת הפרס נימקה את החלטתה בבחירתו: "איש חסד של אמת, המתאפיין בהענקת עזרה לזולת מכל לבו, לעזור ולסייע ככל האפשר גם במצבים הדורשים תעצומות נפש אדירות. הוא נמצא עם היד על הדופק לכל מקרה. ערן מצליח להתמודד עם כל אירוע קשה ככל שיהיה מבלי להתחשב בצרכיו האישיים כלל.

"כל עשייתו בשקט ובהצנע לכת. במעשיו נאהב על הבריות, מחבר בין מגזר האוכלוסייה השונים בדאגתו לכל אחד ואחת. כן יירבו כמותו".

נשיא המדינה שהשתתף באירוע אמר בברכתו: "באתי לברך את המצטיינים ולהגיד שזו תרומה אמיתית לא רק למשפחות ולגופים שבהם אתם עובדים אלא למדינה כולה".

באירוע השתתפה משלחת מחבריו לארגון זק"א תל אביב: המנכ"ל ר' צבי חסיד, מפקד זק"א ת"א חיים נוגלבלט, קמב"צ זק"א יצחק שינפלד, מפקד בסיס ב"ב יעקב שילר ואחראי מתנדבים שמואל קלמן.

מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד: "אנו גאים שמתנדב שלנו זכה בתחרות היוקרתית. ערן קוזחי הוא אחד המתנדבים המסורים והמצטיינים ביותר, והפרס מגיע לו ביושר".
זקא תל אביב מעמד פרס נשיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד