כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הפתעה בבית שמש: קמפיין של אחרי הבחירות

התגעגעתם לשלטים ולקמפיינים הפוליטיים? • בבית שמש זה לא הסתיים גם אחרי הבחירות • הפעם המסר הוא: "אחדות"

הקמפיין ברחובות בית שמש
הקמפיין ברחובות בית שמש

הבחירות בבית שמש הסתיימו, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נבחר לקדנציה נוספת לראשות העיר, אבל מי שציפה שעם סיום הבחירות הקמפיינים יגנזו, הופתע הבוקר (חמישי) לגלות קמפיין חדש.

הקמפיין 'קמפיין האחדות' שעלה הבוקר לאוויר, ומקשט כבר עשרות ככרות מרכזיות ברחבי העיר, הינו יוזמה של פעילי שטח מהצד החילוני של העיר שמאסו במי המדמנה הפוליטית שהסעירו את העיר בחודשים האחרונים, והם יחד עם פעילים חרדיים, פתחו בקמפיין משותף להגביר את רוח האחדות והשלום בין כלל התושבים בבית שמש.

במסגרת הקמפיין יש שתי כרזות, האחת לציבור הכללי עם הכותרת ''אחינו עמישראל', והשניה 'אחינו החרדים', כאשר כל כרזה היא בעצם קריאה של הצד השני להגביר את רוח ההידברות ולמחוק את משקעי השנאה שהותירו הבחירות.

ראש עיריית בית שמש החדש-ישן משה אבוטבול הודה למארגנים על היוזמה החשובה, ואמר "הבחירות הסתיימו, עכשיו על כולנו לעשות מתוך אהבה לעיר שיקרה לכולנו. כבר בנאום הנצחון קראתי לכל המפלגות להצטרף לקואליציה, ובמיוחד למר אלי כהן שהתמודד מולי ומפלגתו, שכן בשביל טובתה של בית שמש עלינו לשלב ידיים ולעשות הכל מתוך דרכי שלום".

כך או כך בבית שמש קיבלו את הקמפיין באהבה גדולה, ומהתגובות שהגיעו רק בשעות מאז שהשלטים נתלו בככרות, מתברר שהציבור פשוט המתין לזה, לציבור נמאס כבר לראות את השלטים המתסיסים, והוא צמא לראות מסרים של אחדות ואהבת ישראל.

איש הפרסום האסטרטג נוחעם ברזסקי, יו"ר פרסום 'סבר'ס שיצר את הקמפיין מספר "את הקמפיין הנוכחי יזמו אנשים טובים שאינם נמנים על המגזר החרדי, והוא מתבסס על ערכים אסטרטגיים אותם הוביל הפרסומאי צביקה סלומון במערכת הבחירות בסיבוב הנוכחי ("יש בי אהבה והיא תנצח"), והוא מבטא את הרצון העז שיש לשני המגזרים, החרדי והחילוני, לחיות בשלווה זה לצד זה, ואדרבא, כל צד מגלה דעתו שאין שנאה ואין קיטוב, ורק רצון כנה להגביר אהבת חינם".
חרדים בית שמש אחדות הסתה שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד