י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מקלב ציני: "איפה אלפי הזיופים של החרדים?"

במכתב ציני במיוחד ליו"ר ועדת הפנים מירי רגב, מזכיר ח"כ אורי מקלב את "כוונות הזדון בתפילות לירידת גשמים"

מקלב ציני: "איפה אלפי הזיופים של החרדים?"

ח"כ אורי מקלב פנה ליו"ר וועדת הפנים של הכנסת בכדי לזמן דיון בוועדה בענין טוהר וחוקיות הבחירות בבית שמש. כזכור, קודם הבחירות זימנה רגב ארבע דיונים בענין היערכות המשטרה והרשויות לבחירות בעקבות הזיופים. הח"כים החרדים זעמו על עצם כינוס הוועדה לדיונים הללו ומחו בתוקף על העמדה שנוקטת רגב לטובת המועמד החילוני. "זה לא ביתן 26 בכינוס הליכוד בגני התערוכה", אמר מקלב באחד הדיונים.

כאמור, לאחר נצחונו של מועמד הסיעות החרדיות לראשות העיר משה אבוטבול בבחירות שהתקיימו לפני יומיים, פנה ח"כ מקלב לרגב במכתב ציני וסרקסטי בו הוא מיטיב לתאר את התנהלותם החד צדדית של הרשויות לטובת המועמד החילוני ולהכפשת את הציבור החרדי, בכדי להביא לבחירתו של אלי כהן.

"כמי שגילתה נחישות רבה ועקביות בלתי מתפשרת בכל נושא חוקיותם של הבחירות בבית שמש, אני פונה אלייך עתה עם היוודע תוצאות הבחירות החוזרות, אבקשך לזמן את וועדת הפנים שבראשותך לדיון על מנת לדון בתוצאות הבחירות הללו, בטוהרן ובחוקיותן".

יש לתת את הדעת" כותב מקלב "על מספר נקודות מהותיות, לאחר פסיקת בית המשפט על דרך ושיטה של זיופים ויש להוציא את האמת לאור, יש לברר, כיצד יתכן שהמשטרה לא גילתה את אלפי הזיופים שחוללו החרדים בקלפיות ברחבי העיר? זה גורם לביזוי בית המשפט המתגלה בקלונו"...

מקלב גם התייחס לפרשה שנחשפה כאן בחדרי חרדים והוא כותב: "איך נתנה ידה המשטרה לעצור צעירה שנחשדה בהצבעה כפולה כשבלשון רפה ביקש השוטר מהמשקיף - לא על כל דבר צריך לעורר מהומה, ולא עצרה מיידית את המשקיף המתלונן, באשמת הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו?"

בהמשך הדברים מזכיר מקלב את תלונתו של כהן בוועדת הפנים על כך שהחרדים מתפללים לגשם ביום הבחירות "יתירה מזו, לא ניתן לעבור לסדר היום נוכח כוונות הזדון וגרימה לחבלה במערכת הבחירות על ידי התפילה לירידת גשמים, אמנם הם ירדו רק לאחר סגירת הקלפיות, אבל ביום כה קריטי ומשמעותי אין ספק כי הייתה כאן כוונת זדון".

את המכתב מסיים מקלב באזכור הקשרים הפוליטיים וההתערבות הבוטה של המפלגות החילוניות לטובת אלי כהן בדיונים שהתקיימו. "אני מודה לך מראש על טיפולך המסור והנאמן בענין, ביעילות ובנחישות כהרגלך בנושא רב חשיבות זה. במיוחד לאור המאמץ של חברי הכנסת ושרים מהליכוד בשיתוף מפלגת השנאה -הבית היהודי".



מקלב רגב מכתב בית שמש בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד