ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

צעיר קפץ מחלון, רוכב אופניים נפגע • סיכום השבת

כנסו כנסו יש עוד חדשות מסעירות - קראוון נשרף על גבעה נידחת ועוד • 'בחדרי חרדים' מגיש: סיכום כל אירועי השבת

צעיר קפץ מחלון, רוכב אופניים נפגע • סיכום השבת
דן אביב - "חדשות 24"



שבוע טוב וחג פורים שמח: סיכום אירועי השבת:

סמוך לשעה 09:45 ברח׳ הירקון 71 בת״א, שוטרי לב ת״א שהגיעו לחדר במלון וביקשו לעצור חשוד יליד 74 אשר דרוש לחקירה, קפץ מחלון קומה שניה. כתוצאה מכך נפגע באורח קל ופונה ע״י מד״א לביה״ח איכלוב. המשך חקירה לב ת״א.

בליל שבת דווח למשטרה על שוד בקיוסק ברחוב יפת פינת הגבול ביפו. שני חשודים רעולי פנים שדדו מהעובד במקום כסף ובמהלך השוד ירו ופצעו אותו. פארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר כבן 30 במצב בינוני, בהכרה עם פצע ירי בגפיים העליונות. השודדים נמלטו מהמקום ברכב. בהמשך חבורת השודדים ביצעה שוד נוסף סמוך לשעה 06:00 בשד ירושלים בת״א בקיוסק תוך שהם מבצעים ירי לעבר מדפי המוצרים. באירוע זה לא היו נפגעים. בעת בריחתם מהמקום ביצעו תאונה עם רכב אחר. השודדים נטשו את הרכב ונמלטו מהמקום כשהם משאירים ברכב את שללם: חפיסות סיגריות ומשקאות אלכוהול. בסריקות שביצעו שוטרי מרחב יפתח נעצר בקרבת מקום בעל הרכב החשוד במעורבות במעשה. החשוד יובא במוצ״ש לביהמ״ש לדיון בהארכת מעצרו.

סמוך לשעה 12:50 נמסר למד״א מרחב כרמל על גבר שנמצא מוטל בדירתו ברחוב השומר בחיפה כשהוא ללא הכרה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד״א שהוזעקה קבעה את מותו של גבר בן 36, שייתכן ונטל מנת יתר של סמים ו/או אלכוהול.

שני צוותי כיבוי יו״ש פעלו בשריפת מבנה בישוב שילה. למקום נגרם נזק כבד, אין נפגעים.

ב-21:29 נמסר למד"א מרחב גלבוע על ת.ד בין מס' כלי רכב, סמוך למכללה במזרע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה קבעו את מותה של צעירה כבת 25 ופינו לבי"ח העמק גבר כבן 30 במצב בינוני עד קשה עם פגיעת ראש. מתחקור של משטרת צפון עלה חשד שההרוגה נפגעה לאחר שירדה מהרכב ועל כן גופתה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית לקביעה סופית של סיבת המוות. ההרוגה תושבת נצרת.

ב-22:15 נמסר למד"א מרחב ירקון על רוכב אופנים שנפגע מרכב ברח' משה סנה בפ"ת. חובשים ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון נער כבן 14 במצב בינוני עם פגיעת ראש.

בתמרה גבר כבן 39 דקר את אמו, בשנות ה-70, ואחותו בשנות ה-40, מסיבה שנחקרת. האם פונתה במצב קשה, כשהיא דקורה בפלג גופה העליון. האחות פונתה במצב בינוני, כשהיא דקורה גם היא בפלג גופה העליון. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת שפרעם. האם ובתה פונו לטיפול בבי"ח.

ב-03:51 נמסר למד"א מרחב אשר על ירי ברח' הרצל בעכו. חובשים ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח נהריה נערה כבת 14 במצב קשה עם פצע ירי בפלג גופה העליון. ככה״נ מדובר בכדור טועה שנורה ע״י תושב עכו כבן 20 שנעצר ע״י המשטרה. הנערה עברה ניתוח ומצבה מוגדר טוב.

ב-07:59 נמסר למד"א מרחב שרון על טיסן אולטראלייט שככה"נ התרסק סמוך לא.ת לכיון פסי הרכבת בעמק חפר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הלל יפה גבר כבן 61 במצב קשה עם פגיעת ראש, מורדם ומונשם שם נקבע מותו.

בליל שבת הופעל ככה"נ מטען לעבר כוח צה"ל בגבול לבנון. לא ידוע על נפגעים. האירוע נבדק.

סיכום אירועי השבת בשיתוף מוקד זק״א ו׳קבוצת העיתונאים רוטרניק׳

שבת פורים חדשות משטרה שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד