י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"אור ירוק" קיימה פעילות מיוחדת בגני הילדים בסימן פורים

כ-1,400 מתנדבי עמותת אור ירוק ציינו את יום המעשים הטובים במסגרת התכנית זה"ב בגן. התכנית מחנכת לבטיחות בדרכים כ-40,000 ילדים ב-120 ישובים מדן ועד אילת. אור ירוק: "ילדי הגן כיום, הם הנהגים של המחר".

"אור ירוק" קיימה פעילות מיוחדת בגני הילדים בסימן פורים


אלפי מתנדבי עמותת אור ירוק, אשר מקיימים מעשים טובים בכל ימי השנה, ציינו את יום המעשים הטובים בפעילות מיוחדת בגני הילדים בישראל במסגרת התכנית זה"ב בגן.

זו השנה השלישית שבמסגרת התכנית "זה"ב בגן" של העמותה נרתמה "אור ירוק" לפעילות יום מעשים טובים. במיוחד ליום זה, הופקו דפי פעילות מיוחדים לילדי הגנים ברחבי הארץ שעוסקים בנושא בטיחות בדרכים, בכדי להעלות למודעות את הנושא ולעודד את הילדים לעשות מעשה טוב סביב שמירה על כללי הבטיחות בדרכים.

השנה, בעקבות קרבת היום לחג הפורים, הפעילויות התרחשו בסימן החג העליז. כל מתנדב בעמותת אור ירוק, הכין משלוח מנות שיקרא "משלוח מעשים טובים בדרכים" אשר עליו הודבקו שם הילד ובנוסף, איור המיצג את הפעילות שבזכותה האדם מקבל את משלוח המעשים הטובים בדרכים – חגירת חגורה/ הקפדה על חצית כביש במעבר חציה וכדומה.

תכנית זה"ב בגן (זהירות בדרכים), היא תכנית ארצית להתנדבות, אשר מפתחת ומרחיבה את מעורבות הגמלאים, בגני ילדים. התכנית מופעלת על ידי עמותת אור ירוק והחברה למתנ"סים – תנועת של"מ, בשיתוף משרד החינוך. במסגרת התכנית מגיע כל מתנדב, בכל שבוע לגן ילדים ומסביר לילדים על נושאי זהירות בדרכים. הפעילות מתבצעת באמצעות כרטיסיות, שירים, משחקים, דפי עבודה וצביעה. המתנדבים מהווים דמויות משמעותיות עבור הילדים, הם משמשים מודל לחיקוי והערכה.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק": "על המדינה לדאוג להטמעת החינוך לבטיחות בדרכים כבר בגיל הגן. ילדי הגן כיום, הם הנהגים של המחר. במבט לעתיד, הדרכה נכונה בגיל צעיר יכולה להוריד את מספר תאונות הדרכים ואף להציל חיים. יום המעשים הטובים הוא יום החשוב לציון. אנו מודים לאלפי מתנדבי העמותה אשר פועלים בכל ימות השנה ותורמים למאבק בתאונות הדרכים".

להתנדבות בפעילות זה"ב בגן יש לפנות לרונית רביב [email protected],
טלפון – 097776173.
אור ירוק פעילות התנדבות גנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד