י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רגב זרקה את ח"כ אשר מהוועדה • וידאו

אשר לאלי כהן: "אתה איש מלא שנאה, תיתן כבוד. אתה אפילו לא ראש עיר, רק מועמד" • בפנים: הוידאו מדברי אשר

אשר מתלהם. צילום: פלאש90
אשר מתלהם. צילום: פלאש90

בדיון סוער בוועדת הפנים, שהתכנסה לדון על הבחירות החוזרות בבית שמש ובנצרת, החלו המועמד החילוני אלי כהן וחבר הכנסת יעקב אשר לריב בקולניות.

אחרי כמה דקות סוערות של ויכוח לוהט, ביקשה יושבת ראש הוועדה ח"כ מירי רגב מח"כ יעקב אשר לצאת החוצה.

צפו בוידאו בדברי חבר הכנסת אשר ואלי כהן:


חבר הכנסת אשר אמר במהלך הדיון: "צר לי, שבזמן בו שתי רשויות נערכות לבחירות חוזרות, את מעדיפה מסיבות כאלו ואחרות לקיים דיון על אחת מהן בלבד. רק אתמול בלילה לאחר התערבותי והתערבות ח"כ איציק כהן שונה הדיון כך שיהיה על שתי הרשויות, ולא רק על מה שמעניין את הליכוד.

"אומרים 'משנכנס אדר מרבים בשמחה', הדיון היום מתנהל באווירה פורימית, ולא רצינית. לא דנים כאן בצורה מקצועית ועניינית לגבי היערכות לבחירות בשתי הרשויות. מה שאת עושה בדיון כעת, זה קמפיין בחירות מתוזמן, וחבל מאוד, שהדיון מתנהל בוועדה שאת עומדת בראשה.

"שיהיה ברור, הקמפיין הזה, של אלי כהן, ואחרים, בנוי על צביעות, וחוסר אמת מוחלטת, הזכרת פה למשל פקיד בכיר במשרד הפנים שהיה מנהל הבחירות בבחירות הקודמות, ואמרת שהפעם ישמש בתפקיד זה אדם אחר ולא הוא - כיוון שכל חטאו היה שעבד עם שר הפנים הקודם ח"כ הרב אלי ישי, אבל בכלל לא מפריע לך, לא מעניין אותך, ולא טרחת להדגיש, שכיום הוא עובד עם השר גדעון סער, והוא פקיד רציני ומוערך. אם את יוצרת אווירה שלילית נגד החרדים, לפחות אל תהרגי אנשים טובים ומקצועיים בדרך".

ח"כ אשר פנה למועמד לראשות העיר בית שמש אלי כהן שנכח בדיון, וקרא להסתה מצד החרדים, ואמר: "אתה פרובוקטור, כל הקמפיינים המסיתים שלך לא יובילו אותך לתפקיד ראש העיר, כשאתה מצטט כאן בדיון רק חצי פסוק שפורסם, ומנסה להוביל את זה כקריאה להסתה כזו או אחרת, צר לי לאכזב אותך אבל לא תצליח, כאן זה לא מרכז הליכוד, הבחירות ייקבעו בקלפי, ושם בעז"ה ננצח".

כאמור, במהלך הדברים, הוציאה יו"ר הוועדה חברת הכנסת רגב את חבר הכנסת אשר מהדיון ומנעה ממנו להשלים את דבריו.

גם ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב ליו"ר ועדת הפנים על דבריה שהמתים מצביעים בבית שמש: "רשעים בחייהם קרויים מתים. ועדת הפנים הפכה למטה הבחירות המאוחד של אויבי החרדים בבית שמש. לפני הבחירות קיימתם דיון והוריתם למשטרה להתרכז בזיופים הצפויים בקלפיות החרדים בבית שמש. אין זה פלא שהמשטרה לא מצאה שלושים זיופים בשום מקום בארץ לא בקיבוצים לא בעיריות.

"מיליוני אנשים במאות רשויות הצביעו, רק בבית שמש מצאתם את העבריינים כשאתם מגייסים את המשטרה ומערבים את הצבא למלחמה בחרדים, אתם הורסים את בסיס הדמוקרטיה. תזכרו מה קורה בקייב, בסוריה ובמצרים. הליכוד מביא אנרכיה במדינה וזו סכנה לכל אזרח. גם יאנקוביץ ברח מארמונו במסוק".
בית שמש בחירות אשר רגב וועדת הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד