י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תחרות ישירה מול סקייפ: וואטסאפ תאפשר שיחות קוליות

יאן קום, מנכ"ל החברה שנמכרה ב-19 מיליארד דולר לרשת החברתית, עדכן כי מאזן המשתמשים של החברה זינק ב-15 מיליון

תחרות ישירה מול סקייפ: וואטסאפ תאפשר שיחות קוליות

אפליקציית המסרים המיידים של WhatsApp לא יורדת מהכותרות. אחרי המכירה הגדולה לפייסבוק ביום חמישי שעבר תמורת סכום שיא של 19 מיליארד דולר ואחרי שבסוף השבוע האחרון האפליקציה קרסה ברחבי העולם למשך שעות ארוכות ללא כל תגובה מצד החברה, היא ממשיכה לתפוס כותרות והפעם מתערוכת המובייל העולמית בברצלונה.

בפאנל שנקבע מראש, עוד לפני שנסגרה העסקה מול פייסבוק, לקח חלק מנכ"ל ואחד משני מייסדי החברה, יאן קום, שהפך לאחת הדמויות המדוברות בעולם הטכנולוגיה בימים האחרונים. ההכרזה המשמעותית של קום על הבמה הייתה העובדה שהחברה מתכוונת להרחיב את היצע השירותים שלה ולהיכנס לראשונה גם לעולם השיחות הקוליות ולהציע אפשרות למשתמשים להתקשר האחד לשני.

כך, היא נכנסת לראשונה לתחרות מול אפליקציות של שיחות קוליות דוגמת סקייפ, וייבר ואחרות. קום לא סיפק יותר מדי מידע על הפיצ'ר הבא ולא ברור אם הוא טומן בחובו גם מודל עסקי נוסף מלבד גביית תשלום סמלי על השימוש השוטף באפליקציה בדמות שיחות לקווים נייחים תמורת תשלום נפרד, כפי שעושות זאת סקייפ ו-וייבר.

עוד עדכן קום מעל הבימה בברצלונה כי היקף המשתמשים הפעילים בחודש עלה ל-465 מיליון - זאת לעומת 450 מיליון משתמשים פעילים כי שעדכן ביחד עם פייסבוק רק לפני ימים בודדים. תוספת של 15 מיליון משתמשים בפרק זמן כה קצר היא תוספת משמעותית למדי.
ווטסאפ משתמשים קול פיתוח פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד