י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מזעזע: זה מה שנפצים עשו לפניו של נער • וידאו

צפו בסרטון המזעזע: זה מה שעשו הנפצים לפניו של נער • בבני ברק נלכד צעיר כשהוא משליך נפצים בפארק

צילום: נפצים
צילום: נפצים



נער בן 13, תושב אחת הערים השכנות לבני ברק, נתפס על ידי השיטור העירוני, בבני ברק כשהוא משליך נפצים מסוג חדש "כוורת", המיובאים מסין, לעבר עוברים ושבים במקום. הנער נלכד, לאחר הודעה למוקד העירוני 106.

צוות השיטור העירוני ומשטרה הוביל את הנער לבית אביו, והוא חוייב בקנס של 450 שקלים חדשים.

העירייה גם פירסמה במסגרת המאבק נגד הנפצים קול קורא של גדולי הרבנים על האיסור שבמכירת נפצים ושימוש בהם, כדי למנוע את סיכון הציבור.

המאבק בתחום זה גם כולל סיורים של פקחי עירייה, פקחי משרד הכלכלה והמשטרה להחרמתם ולמניעת מכירתם של נפצים וצעצועים מסוכנים.

זה ימים אחדים שמתבצעים סיורים ונפתח מוקד לקבלת הודעות על מכירת נפצים וצעצועים מסוכנים בטל' "100" של המשטרה ובמוקד העירוני "106".

בשבת האחרונה, נער בן 14 מהיישוב אדם הסמוך לירושלים, איבד את מאור עינו השמאלית ונפגע באפו, בעת ששיחק עם נפץ במגרש הכדורגל, הוא פונה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני.

אביו של הנער סיפר הבוקר בשיחה עם mako, "עכשיו הוא סיים את הניתוח ואני מקווה שהוא יתאושש ויהיה בסדר. זה לא קל לנו ולו. אני מבקש מכל בני הנוער לא להתעסק יותר עם נפצים. תראו מה קרה לבן שלי, תלמדו לא לעשות שטויות כי אחר כך אתם עלולים לשלם ביוקר על זה. תתרחקו בבקשה מנפצים".

תיעוד מזעזע מהפגיעה



נוכח חג הפורים המתקרב הורתה מפקדת מרחב נתב"ג, ניצב משנה סיגל בר צבי, על הגברת הערנות בנוגע לנסיונות הכנסת צעצועים מסוכנים בכבודת הנוסעים.

בפעילות שוטרי יחידת 747 של מרחב נתב"ג נעצר בן 27 תושב הבקעה אשר אך נחת בטיסה שהגיעה מאמסטרדם כשברשותו צעצועים מסוכנים, בהם: 4 אקדחים, רובה, 12 חזיזים ו-22 נפצים. החשוד סיפר לשוטרים כי קנה את הצעצועים המסוכנים לבני משפחתו לקראת חג הפורים.

המשחקים המסוכנים הוחרמו, והחל נגדו הליך פלילי. עם תם חקירתו שוחרר החשוד בתנאי ערובה.

הצילום באדיבות מרחב נתב"ג.
נפץ כוויות שיטור עירוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד