י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סלולר • ובכן רבותי: יש תחליף לוואטסאפ

קריסתה של וואצאפ לפני יומיים הבהילה את המשתמשים: זה הסוף של אפליקציית המסרים המידיים? • הכירו את התחליף: טלגרם

יהיה תחליף. וואטסאפ
יהיה תחליף. וואטסאפ צילום: צילום לוגו



שלשום (מוצ"ש) נרשמו בעיות בחיבור לשירות וואטסאפ שנמשכו מספר שעות וגרמו לסוג של פאניקה ברשתות החברתיות.

רבים חששו משינויים באפליקציה הפופולרית לאחר שפייסבוק הודיעה כי היא רוכשת אותה בסכום דימיוני של 19 מיליארד דולר. הבעיות בקבלת ושליחת הודעות בשירות אירעו כיומיים בלבד לאחר ההודעה על הרכישה, מה שגרם לרבים להאמין כי מדובר בתחילת הסוף מבחינתה של אפליקציית ההודעות האהובה.

בהלה זו גרמה למשתמשים רבים לפנות לאפליקציות הודעות אלטרנטיביות על מנת לתקשר אחד עם השני. אחד מהיישומים שנהנה הכי הרבה בגלל התקלות בוואטסאפ הוא שירות הודעות לאנדרואיד ולאייפון בשם Telegram. האפליקציה הזו תפסה תוך מספר ימים את המקום הראשון באפסטור ב-48 מדינות שונות (כולל ישראל) וצירפה לשורותיה מיליוני משתמשים חדשים.

Telegram אינה שונה בהרבה מאפליקציות הודעות אחרות בשוק, כלומר אפשר ליצור בה קבוצות, לשלוח תמונות, סרטונים, אנשי קשר והודעות רגילות, אך הדגש שלה הוא על אבטחה. המפתחים של האפליקציה כל כך בטוחים בהצפנה שהם יצרו, שהם אפילו מזמינים אתכם לנסות לפרוץ אותה. מי שיצליח יוכל לזכות ב-200 אלף דולר.

האפליקציה מציעה גם מצב שיחה שנקרא "שיחה סודית" (Secret Chat). אפשרות זו מצפינה את השיחה משני הכיוונים שלה ואינה שומרת את ההודעות בענן של החברה, מה שגורם לה להיות הרבה יותר בטוחה. בנוסף, ניתן לשלוח הודעות שמשמידות את עצמן. אתם יכולים להגדיר את מספר השניות או הדקות שיחלפו עד שההודעה תשמיד את עצמה.



והנה החדשות: גם טלגרם קרסה

שירות Telegram הפך לכל כך פופולרי בימים האחרונים והצטרפו אליו כל כך הרבה אנשים, עד שנוצר עומס עצום על השרתים של החברה, מה שהוביל לקריסה של השירות לשעתיים בשביל משתמשים באירופה.

בחברה טענו כי הסיבה לקריסה הייתה הראוטרים של השירות והעובדה שהתשתית של החברה הייתה מוכנה להצטרפות מקסימלית של מיליון אנשים ביום, בעוד שאתמול הצטרפו כמעט 5 מיליון יוזרים.

אולם חשוב לשים דברים בפרופורציה, על אף שמדובר בשירות חינמי ומאובטח בעל עיצוב נחמד ושלל פיצ'רים, הוא עדיין לא באמת מתחרה בוואטסאפ. הרכישה האחרונה של פייסבוק כבר צברה קרוב לחצי מיליארד משתמשים, ולמרות התקלות, היא עדיין אפליקציית ההודעות הפופולרית והמובילה בשוק.

למרות זאת, אם אתם מחפשים אפליקציה חדשה ומעניינת, שווה לכם לבדוק את Telegram.
אפליקציה סלולרי הודעות וואטאפ טלגרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד