י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גוברת ההתנגדות מבית: פרס וסער נגד הסנקציות

פרס: לא הייתי מכניס את הסנקציות הפליליות לחוק • קמפיין מסיבי נגד נתניהו: שלטים בגנותו נישאו בכניסה לכינוס המועצות

פרס וסער מסתודדים, צילום: פלאש90
פרס וסער מסתודדים, צילום: פלאש90

גם במחנה החילוני גוברים הקולות המתנגדים לסנקציות הפליליות.

לאחר שבשבוע שעבר, מיד לאחר שסעיף הסנקציות עבר בהצבעה בוועדה, נשמעו קולות התנגדות חריפים מכיוון האופוזיציה ואפילו עמותת חדו"ש הזכורה מעצירת צקציבי עולם הישיבות בבג"ץ הודיעה כי תעתור לבג"ץ נגד הסנקציות הפליליות כיון שאינן יעילות והינן חסרות משמעות.

כעת גוברים הקולות גם בתוך הקואליציה ואפילו במפלגתו של נתניהו- הליכוד נשמעת ההתנגדות חריפה. שר הפנים גדעון סער - אחד מבכירי הליכוד הנחשב כמקורב לנתניהו אמר אתמול "בגלל החוק עוד יתגייסו פחות חרדים. הויכוח על הסנקציות הוא ויכוח סרק"

הנשיא פרס דבר אתמול בכנס סטודנטים באוניברסיטת בר אילן ואמר כי לא היה מכניס את הסנקציות הפליליות לחוק. "הצורך בהדברות הוא חיוני".

רוה"מ עצמו התייחס אתמול לחוק ואמר כי במציאות הפוליטית הנוכחית זה המקסימום אליו ניתן היה להגיע. נתניהו הודה כי החוק רחוק מלהיות מושלם אך "בשאלה אם עדיף חוק לא מושלם או בלי חוק בכלל - אני מעדיף שיהיה חוק"

בתוך כך, ביממה האחרונה עלה קמפיין פרסומי, ע"י גורם עלום, הקורא למחאה חרדית כנגד נתניהו: "כשהיית צריך אותנו חייכת וחבקת.. ביבי שכח מה זה להיות יהודי".

יצוין כי במהלך כינוס המועצות אתמול התגודדו מאות אנשים מחוץ למלון ויזניץ בו התקיימה העצרת ונשאו בידיהם שלטים ומדבקות מהקמפיין כנגד ביבי.
נתניהו סער סנקציות פרס התנגדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד