כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סונול: בידול תחנות הדלק שומרות שבת

במסגרת המהלך, הוצב שילוט בולט בצידי התחנות, המבשר לנהגים כי התחנה שומרת שבת • בחנויות הנוחות הצמודות לתחנות הדלק, ניתן לרכוש מגוון חטיפים לדרך, וקפה ומאפה כשרים למהדרין • וידאו

צילום: משה מזרחי, חדשות 24
צילום: משה מזרחי, חדשות 24



.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בשבוע שעבר, הכריזה חברת סונול על השלמת בידול עשרות תחנות הדלק שומרות השבת שבחזקתה, זאת במסגרת הכרה בחשיבות שמירת השבת והצורך בכיבוד רגשותיו של ציבור שומרי המצוות, הידוע ברמת הצריכה הגבוהה שלו.

במהלך האירוע בישר ניר גלילי מנכ"ל חברת סונול, כי "לאחר שנה של פעילות אינטנסיבית במגזר השלמנו את מהלך בידול עשרות תחנות הדלק השומרות שבת, וקידומן מול המגזר החרדי, ומעתה יוכל לראות כל נהג שכבוד השבת חשוב לו, כי בסמוך אליו ממוקמת תחנה המכבדת את רגשותיו."

בנוסף, חברת סונול מקפידה על שמירת שבת בכל תהליך שינוע הדלק ברחבי הארץ.

לקראת סיום האירוע הציג מנכ"ל החברה את מוצר השנה של סונול: "גולד 95", בנזין חדשני ומשובח , פרי פיתוחה של החברה החוסך בתצרוכת הדלק ושומר על איכות המנוע.

"בעידן בו מתרבים הקיצוצים ואחזקת רכב הופכת לנטל על ראש המשפחה, מאפשר הבנזין החדשני חסכון משמעותי בצריכת הדלק, משפר את נוחות הנסיעה, מונע את בלאי המנוע ומעלה את תוחלת החיים של הרכב". הוסיף המנכ"ל.

מנהל אגף השיווק בסונול מר ירון כהן נפרד מהעיתונאים ואמר כי הוא מברך על שיתוף הפעולה המבורך שנרקם עם המגזר החרדי, שת"פ שישלב מתן מענה והבנה לצרכיו הייחודיים של המגזר החרדי החשוב כל כך.

לחברת סונול 33 תחנות שומרות שבת הפזורות בכל רחבי הארץ. שילוט בולט ומאיר עיניים מבשר לנהגים כי התחנה שומרת שבת.

במיוחד למתגלגלים בדרכים, בחנויות הנוחות הצמודות לתחנות ניתן לרכוש מעתה מגוון מוצרים וחטיפים לדרך, וקפה ומאפה כשרים למהדרין.
שבת וידאו נהגים סונול בידול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד