כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"תעודות הזהות המזויפות כבר מוכנות?" • סאטירה

בטור מושחז מדמה משה פרידמן ישיבת היערכות במטה המועמד אלי כהן בבית שמש • הפגנה, חיילים ו'קריאת קודש'

"תעודות הזהות המזויפות כבר מוכנות?" • סאטירה

(-) אוקי חברות וחברים. אנחנו בישיבת היערכות לבחירות. אבקש למסור את מכשירי הטלפון, אייפדים וכו' לרינה. אני מאוד מבקש – אף מילה לא יוצאת מהחדר הזה.

כפי שאתם יודעים התחלנו עם ידיעה על 'פריצה' של המטה. בימים הקרובים נוציא ידיעה ש'נתגלו מכשירי האזנה'. זה בשיגרה, אבל כעת הפגישה שביקשתי דחופה. המומנטום שנוצר אתמול, בגלל התכנסות הרבנים החרדים בבני ברק, הוא אדיר. והפוטנציאל נפיץ מאוד בעיקר בגלל העצרת וההפגנות הצפויות בעקבותיה. קלטנו לשורותינו בימים האחרונים יועצים שונים המכירים היטב את המדיה והציבור, ובעיקר את ספר התווים - כדי שהסימפוניה תהיה מושלמת. הפעם אנחנו חייבים לנצח ובגדול. מה אתם מציעים?

(-) ראשית, עלינו להעלות את התעניינות התקשורת ולהחזיר את בית שמש לראש הכותרות. יש לנו הזדמנות נהדרת כעת כשהחרדים עומדים להפגין בשערי ירושלים. יצחק, אתה יכול לגרום שההפגנה תתקיים בבית שמש? או לחילופין, מה דעתכם שאנחנו נקיים הפגנה – 'תושבי בית שמש מחבקים את צה"ל'. בדיוק באותה שעה. לא המטה. אלא כאילו התארגנות ספונטנית.

(-) מסובך חברים. אבל יש לי רעיון אחר. נשלח כמה חיילים וחיילות במדים לשוטט מעט ברחובות השכונות ה'מתאימות'. למקום ייקלע 'במקרה' צוות טלוויזיה וההמשך הרי ברור. במקביל נדפיס מודעות נגד גזרת הגיוס ו'נמסור את נפשנו'. ועל החתום; כמובן קהילות הקודש בבית שמש, כמו שעשינו...

(-) חיילים וחיילות רק במדים? אולי כדאי שלחיילים יצטרפו בנות בלבוש 'מתאים'. יד ביד או ...כאילו הם צועדים עם החברה או האחות.

(-) לזה יש זמן להערכתי. צמוד יותר ליום הבחירות. מקווה שיתיזו עליהן חומצה או שיזרקו ביצים וטיטולים. כעת צריך לנצל את המומנטום וכלי התקשורת צמאים לאקשן בנושא הגיוס.

(-) תגיד, יש אפשרות שכיתות חיילים יבואו לשכונות הללו 'ללמוד' על מגוון האוכלוסייה בבית שמש? על הדו קיום. לך יש הרי קשר עם...

(-) כבר דיברתי איתו. אין מצב. הפיקוח היום כבד...

(-) אפשר למחזר את הצילומים של לפיד ובנט במדי האס.אס. כפליירים או מודעות. זה נראה לכם!?

(-) מסוכן. אבל אפשר להפעיל את דקל עם קבוצות הוואטסאפ וברשתות החברתיות בתפוצת נאטו.. גם יעיל וגם חסכוני, ובעיקר בלי טביעות אצבע.

(-) מה עם התעודות זהות 'המזויפות', מוכנות? זה גם אצל דקל או שגיל יבצע?

(-) תבקש ממנו כשיהיו מוכנות. שימו תיק עם התעודות. ליד אחת התחנות בצידי השכונה ההיא ותזמינו משטרה, אלק חפץ חשוד...

(-) נראה לך התושבים 'יקנו'?

(-) אוהו! אם את היריקה שלא הייתה ולא נבראה הצלחנו ככה למנף...

הישיבה נעולה!

(התיאור ושמות המשתתפים הם פרי דמיונו של הכותב)
בית שמש ישיבה היערכות אלי כהן סאטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד