כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הרחובות יבערו שוב? הפגנות מחאה מחר

מאות צפויים להשתתף מחר בהפגנות שיתקיימו בשורת מוקדים, בעקבות מעצרו של יעקב ישראל פז, תלמיד ישיבת גרודנא שלא התייצב בלשכת הגיוס, ונלכד בעת שהשתכר • הגר"ש אויערבאך התקשר לתל השומר וחיזקו, לאחר שנגזר עליו עונש של עשרה ימי מחבוש • בפנים: הקלטה ותמלול מהשיחה ומיקומי ההפגנות

צילום: אהרן והב
צילום: אהרן והב

"אתה שליח של כלל ישראל!" כך אמר הגאון רבי שמואל אויערבאך, לאסיר יעקב ישראל פז, בשיחת טלפון שנערכה אמש - מוצאי פורים דמוקפים, אל תוככי חדר המעצר בבסיס בתל השומר, לאחר שנגזרו עליו עשרה ימי מחבוש בכלא שש.

קרדיט להקלטה: קו ההגנה


להלן תמליל דברי החיזוק שאמר הגר"ש לבחור: "הקב"ה יתן לך הרבה כח וגבורה דקדושה, וישלם לך כפלי כפלי כפלי כפליים, רק תתחזק לא לשמוע רח"ל את הדיבורים שם, והקב"ה יתן לך כח וגבורה דקדושה, אתה השליח של כלל ישראל, והקב"ה ישלם לך כפלי כפליים כל החיים בגשמיות וברוחניות עד בלי די, ברכה מרובה עד בלי די. כל טוב"

כזכור, גם עם האסיר הקודם, הבה"ח יצחק אפרים, תלמיד ישיבת זיכרון קדושים שנאסר לפני כחודש, שוחח הגר"ש בטלפון לפני שנשלח מתל השומר לכלא שש.

במקביל, צפויות להתקיים מחר הפגנות בכל רחבי הארץ במחאה על מאסרו של פז, שתשולב במחאה על חקיקת גזירת הגיוס הנוראה בשבוע שעבר.

ההפגנות יתקיימו בשעה שש וחצי בערב בשבעה מוקדים ברחבי הארץ:
ירושלים – מתחת לגשר המיתרים –
בני ברק - בצומת קוקה קולה
בית שמש – צומת 'יִשעי'
מודיעין עלית – צומת שילת
אלעד – צומת הכניסה לעיר
אשדוד – צומת היציאה הדרומית מהעיר
פתח תקווה – צומת שעריה
צפון – כלא 6
דרום: צומת גילת בסמוך לאופקים
דימונה – צומת דימונה
בחור ישיבה גיוס הפגנות הגרש אויערבך גרדונא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד