כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

'פסגות ירושלים' מציע: דירות 3 חדרים במרכז ירושלים

המחסור בדירות 3 חדרים במרכז ירושלים ממשיך לגדול, ועל רקע זאת פרויקט 'פסגות ירושלים' הוא כמעט היחידי המציע כעת מגוון של דירות בגודל הזה • הטבה ייחודית לרוכשים • אינפורמטיבי

'פסגות ירושלים' מציע: דירות 3 חדרים במרכז ירושלים



מרכז העיר ירושלים זוכה לביקושים גבוהים על ידי מתעניינים רבים המבקשים לרכוש דירה באזור זה. הביקושים הגבוהים ביותר נרשמים לדירות 3 חדרים, אם על ידי אנשי חו"ל המעוניינים בדירה קטנה ואם על ידי משפחות צעירות המבקשות להתחיל את חייהן בדירה קטנה יותר ומשם להתפתח.

דא עקא, שדירות 3 חדרים באזור זה הן נדירות מאד. המחסור כולל גם פרויקטים חדשים הנבנים בשכונת רוממה ומרכז ירושלים החרדית, שהמלאי שהיה ברשותם אזל זה מכבר. גם בבניינים הישנים קיים מחסור והדירות המוצעות הן קטנות מאד ונעות בין 60-70 מ"ר בלבד.

אל המחסור הזה נכנס פרויקט היוקרה 'פסגות ירושלים', אשר הנו כמעט היחידי המציע כמות מגוונת של דירות 3 חדרים. הפרויקט הזוכה להדים רבים בארץ ובחו"ל מציע כעת דירות 3 חדרים מרווחות המשתרעות על פני 83 מ"ר ובנוסף מרפסת סוכה. מדובר בדירות יפות בעלות חללים גדולים ובטבח גדול, מה שמאפשר למשפחות צעירות להתפתח בהן בצורה טובה.

היצע הדירות בפרויקט קיים בבניינים שונים, מה שמאפשר מגוון רחב של כווני אוויר וכיווני נוף ואפשרויות נוספות. בנוסף, יזמי הפרויקט יוצאים כעת בהטבה ייחודית לרוכשים בשווי עשרות אלפי שקלים לרוכשים דירת 3 חדרים. אין ספק כי מדובר בהזדמנות אמיתית לממש חלום ולהשיג דירת 3 חדרים במרכז ירושלים, בפרויקט המדובר ביותר בעיר.

פרויקט 'פסגות ירושלים' כולל 5 בנינים מפוארים, בתמהיל דירות רחב, וכן דירות גן, דירות דופלקס ודירות פנטהאוז. מאחורי פרויקט עומדות החברות היזמות הידועות: קרסו נדל"ן, אקה נדל"ן בבעלות ר' אלי קליין וטעמן נדל"ן, וממוקם על אחת הקרקעות המרכזיות ביותר בירושלים החרדית - בין הרחובות שמגר- ירמיהו- ברנדייס ומלכי ישראל. במקביל, הוא מציע סביבת מגורים שקשה למצוא כמוה בירושלים: דירות יוקרה ברמת גימור גבוהה ביותר שמסביבן פארק ירוק ורחב ידיים.
דירה פסגות גן ירושלים רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד