י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

The end: סיום קורס לבימוי במכללת בית פרוג

16 תלמידות סיימו קורס ייחודי במגזר החרדי, ללימוד בימוי, צילום ועריכת סרטים • צפו בתמונות מהגמר החגיגי

The end: סיום קורס לבימוי במכללת בית פרוג

לאחר כשנה וחצי של לימוד הסתיים בהצלחה קורס ייחודי במגזר החרדי – דתי לבימוי צילום ועריכת סרטים. את המסלול סיימו כ-16 תלמידות שנקראו לערב מיוחד של הקרנת עבודות הגמר וקבלת תעודות הגמר.

פתח את הערב החגיגי קובי נתנאל, ראש החוג ללימודי קולנוע, שהדגיש כי המסלול היווה בשבילו פתיחה נפלאה לקורסים נוספים. "כשחיים (המנהל הפדגוגי) בא אלי בפעם הראשונה והביע את רצונו לפתוח קורס כזה, שמחתי שמישהו מהמגזר החרדי – דתי מרים את הכפפה ללימוד מקצוע מבוקש ועניתי תשובה חיובית. אני נרגש בהצגת פרויקט הגמר ונפעם מחריצותן של התלמידות, שבתוך פרק זמן קצר הגיעו להישגים מצוינים מול תלמידים ממכללות אחרות שלומדים מספר רב יותר של שנים", הוסיף.

כל תלמידה יצרה את פרויקט הגמר שלה שהוקרן על גב המסך, סרטים שגרמו להתרגש, לחייך ולהזיל דמעות.

באירוע השתתפו גם מרצי המגמה גלית רויכמן, רחלי שוורץ, אביעד לוי והילה פרלשטיין, שהינם בכירים ביותר בתחום זה. המרצים ציינו את יומם הראשון בו נפגשו עם התלמידות, כאשר בעיניהן היה זיק של סקרנות ורצון עז ללמוד ולהצליח - מה שהביא אותן להצטיינות.

כיבדו בנוכחותם: צביקה שרייבר, סמנכ"ל קרן קמח המציעה מימון ללימודים מקצועיים ואקדמיים לאברכים חרדים, אורי אגוז, מביימת וכותבת לתיאטרון וטלוויזיה, ומירי שניאורסון, מנהלת המרכז להעצמה 'הבחירה שלי' שאף הוסיפה: "כל אחת מקבלת עוצמות וכישרונות שהן רק שלה, לעיתים רצונה של האישה להיות אימא ועקרת בית למופת דוחק את 'האני' שלה, כשאני רואה את הנשים המקסימות שסיימו את הקורס והעצימו את היכולות שלהן בכדי לפרוץ קדימה ולכלכל את ביתן בכבוד עם מקצוע שמעצים אותן אני מאחלת שידעו להשתמש בתעצומות אלו לטוב ולהגדיל אחדות ואהבה בעם ישראל".

את הערב סגר המנהל הפדגוגי חיים דיקמן בציון ש"אומנם אנו חוגגים את סיום הקורס, אך בעצם מדובר בהתחלה עבור על אחת ואחת שיוצאת לעבוד, ואין ספק שבהתחלה תמיד יש את החששות והקושי. לזה נועד בית פרוג - כשמו כן הוא - בית חם ואוהב, שהצלחת התלמידות הוא הנחת שלו, ושתמיד הדלת פתוחה לקראתן לכל דבר ייעוץ, תמיכה, חדר עריכה, מצלמה ואפילו כמקום לפגישות עסקים".

הערב ננעל בחלוקת תעודות גמר על ידי כל מרצי המסלול.













קורס סרטים תלמידות גמר פרוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד