כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

האיש על השאלטר: החרדים - עובדים הכי טובים

נשיא התאחדות התעשיינים ביקר בכפר חב"ד, והמטיר שבחים על ראשם של העובדים החרדים: "מוסר העבודה הגבוה ביותר"

האיש על השאלטר: החרדים - עובדים הכי טובים

על רקע הטחת האשמות בציבור החרדי על מוסר עבודה ושוויון בנטל, מפתיע מי שנקרא 'האיש שעל השאלטר' - נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות הארגונים העסקיים בישראל צבי אורן, הנחשב אחד האנשים המשפיעים במשק הישראלי. אתמול הגיע אורן לכפר חב"ד, לביקור אצל אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב אהרונוב.

רק בתחילת השבוע התבשרנו על פרסום דו"ח השביתות לשנה האחרונה, המראה כי חלה ירידה של שבעים אחוז בשביתות ועיצומים, רבים הצביעו על אחד הגורמים החשובים שהובילו לנתון מצויין זה - מזגו המתון של נשיא התאחדות התעשיינים כגורם המרסן במשק, לצידו של יו"ר ההסתדרות.

אתמול הוא נשמע נרגש בפגישה המצומצמת בחדר הישיבות בבניין 770 במרכז הכפר: "אני יושב איתכם מיד לאחר שזכיתי לצפות בוידאו של הרבי ולהתפלל בהעתק של חדרו, זו זכות גדולה עבורי להיות כאן", אמר.

בפגישה שמטרתה גיבוש תכנית תעסוקה לציבור החרדי, בה נכחו יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, דובר חב"ד ומנהל הפרסומים הרב מנחם ברוד ומזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג, אמר אורן: "אנחנו גאים בעובדים החרדים הנמצאים בתעשייה הישראלית, הם חרוצים, אמינים, מסורים וישרי דרך, יש להם את מוסר העבודה הגבוה ביותר, אנחנו רוצים ומייחלים לקלוט עוד ועוד מציבור זה, אנחנו מוכנים להשקיע משאבים ולעשות מעל ומעבר בכדי לשלבם במשרות מכובדות בתעשייה המפוארת שלנו, ואני רוצה ואשמח להיות שותף פעיל בכל תכנית שתעזור ותסייע בכך".

הביקור רב הרושם של נשיא ההתאחדות יחד עם ראש מטה הנשיאות יקי מרמור החל במאפיית המצות של כפר חב"ד, שם ליווהו המשגיח הראשי ר' יוסקה קוק בכל שלבי האפייה, כאשר האורחים מצטרפים למלאכה, ואף צופים במסוף המשלוחים המשגר מצות לאלפי שלוחי הרבי בכל רחבי תבל, המשיך בסיור בתעשייה היחודית של משפחת רובר בכפר חב"ד, שם הופתע אורן לקבל ספר תהילים כרוך בעור עליו מוטבע שמו, והסתיים כאמור באירוח של מנהל בית אגו"ח הרב מנחם מנדל לאטר, שתוך כדי סיור במבואות בית 770 לימד על הרבי במצגת וידיאו ותמונות ובתפילה ב"חדר הרבי".,
עשיין צבי אורן ביקור חב''ד שלוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד