י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מטוסים הגיעו לאזור השברים החשודים

מטוסי סיור אוסטרלים כבר הגיעו לאזור השרידים החשודים של הבואינג 777 • בשל ערפל וראות לקויה הטייסים לא הצליחו ליצור קשר עין עם השרידים • מטוסים של ניו זילנד ומדינה נוספת, כמו גם ספינה של ארצות הברית בדרכם למקום • במלזיה מחזיקים אצבעות אך מביעים ספקנות: "זו תקווה, אך נמשיך לחפש אפילו בקזחסטן"

אזור החיפושים של המטוס
אזור החיפושים של המטוס



המטוסים אוסטרליים שנשלחו הבוקר לאזור החיפושים אחר המטוס המלזי, לא הצליחו עד כה ליצור קשר עין עם השברים החשודים כשרידי המטוס שנעלם. זאת, בשל ראות לקויה באזור.

מטוסים של ניו זילנד ומדינה נוספת, כמו גם ספינה של ארצות הברית בדרכם למקום. כך גם מתקרבת לאזור ספינה נורווגית. כוחות נוספים של מדינות שונות בדרכם לאזור.

אולם חשוב לציין כי גם אם המחפשים יצליחו לאתר שרידים צפים של המטוס המלזי הנעלם ממערב לאוסטרליה, יהיה זה רק שלב ראשון וצנוע בדרך לאיתור הבואינג 777, 13 יום לאחר היעלמותו.

מומחים הסבירו ל"ניו יורק טיימס". כי 13 יום לאחר ההיעלמות, רק חלק קטן משרידי המטוס צפויים לצוף על פני הים, והשרידים שכן צפים יתפזרו על פני שטח נרחב, והרחק מהרמזים שהחוקרים רוצים באמת למצוא – שבר המטוס המרכזי ששקע תחת הגלים.

משפחות נוסעי הטיסה המלזית בסין שמעו הבוקר את הודעת ממשלת אוסטרליה. "אין לי ספק שבני עדיין חי, אני לא מאמינה לחדשות", אמרה קרובת משפחה של אחד הנוסעים לסוכנות הידיעות AFP.

עם זאת השלטונות מביעים ספקנות ואומרים כי החיפושים ימשיכו גם בקזחסטאן.

תמונות הלווין בהן נראים עצמים החשודים כהריסות המטוס המלזי, הן בנות ארבעה ימים והן צולמו ב-16 במארס, כך מדווח הגרדיאן.

על פי הדיווח, הרשויות באוסטרליה התמהמהו עם ההכרזה עד שהיו בטוחות שישנה אפשרות ממשית שהעצמים בתמונות הם הריסות המטוס.

צילומי לווין של שברים השייכיים, ככל הנראה למטוס

Today World News


מלזיה אוסטרליה ארה''ב לווינ מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד