כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ראוכברגר בבי"ח הרצוג: הכשרת חרדים לאחים

חבר מועצת העיר סייר בבית החולים הרצוג בירושלים, ועקב אחרי היוזמה שהוביל להכשרת חרדים לעסוק בתפקיד אחים בבית החולים

ראוכברגר בבי"ח הרצוג: הכשרת חרדים לאחים
יחצ

יו"ר סיעת "יהדות התורה" בעירית ירושלים, המחזיק בתיק תעסוקה חרדית, הרב אליעזר ראוכברגר, מקדם את היוזמה החדשה והמקורית לתעסוקה עבור הציבור החרדי, בשיתוף פעולה עם בית החולים "הרצוג" בעיר.

הרקע ליוזמה הוא התכנית הקיימת בבית החולים "הרצוג" להכפיל את גודלו בקרוב, עם הכניסה למבנה החדש. כיום יש במקום מעל 300 מיטות, ובעוד כחצי שנה, עם הכניסה למבנה החדש, יהיו בבית החולים למעלה מ-600 מיטות.

לשם כך נפגש ראוכברגר עם מנכ"ל בית החולים, ד"ר יחזקאל קן, ועם יו"ר הדירקטוריון של בית החולים וחברי ההנהלה. בפגישה עם ד"ר קן הוצגו הצעות רבות, יוזמות חדשות ורעיונות לשיתוף פעולה בין העיריה ובית החולים, בתחום של תעסוקת חרדים. בין היתר מדובר בהכשרה מקצועית לתפקידים שונים בבית החולים, כולל תפקידים המצריכים הכשרה מיוחדת רב שנתית, עם שכר גבוה ומכובד, כולל אפשרויות קידום נרחבות.

על פי הסיכום, בית החולים ישא בהוצאה המלאה של הלימודים, כולל לימודים הפרוסים על פני מספר שנים. בנוסף, בית החולים יעניק מלגת קיום מיוחדת ללומדים, וגם יאפשר להם להתחיל לעבוד כבר לאחר תקופה קצרה של הלימודים, כשגם עבודה זו, שתשתלב עם הלימודים, תאפשר הכנסה כספית. כמו כן, בית החולים יפעל להשמה של אלו שישלימו את הלימודים בהצלחה.

הרב ראוכברגר קיים סיור נרחב ברחבי בית החולים, והתרשם מן ההתפחות הצפויה שלו והכפלת השטח בעוד מספר חודשים. במהלך הסיור בירך על הרצון של בית החולים לסייע בתעסוקה לחרדים, והביע תקווה שהמיזם החדש ייצא לדרך בקרוב, עם השלמת כל הפעולות הנדרשות הן על ידי העיריה והן על ידי בית החולים.
ראוכברגר הרצוג בית חולים ירושלים אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד