ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

העיתון של השכן הוביל את בן הרופא לישיבה

בנו בן ה-15 של רופא מרדים בכיר ממרכז הארץ התקרב ליהדות, אלא שלאב אובד העצות לא היה שמץ של מושג לאן מתקדמים - עד שהציץ בעיתון החרדי של שכן דתי. זה נגמר בלימודים בישיבה

תיבת דואר. צילום: מנח זרקא
תיבת דואר. צילום: מנח זרקא

במוקד שמפעיל ארגון 'אחינו' מתקבלות מידי יום פניות מהורים ונערים, הפונים ובפיהם שאלות הנוגעות לנושא הישיבות הקדושות. אלא שהשבוע התקבלה במוקד פנייה מיוחדת - על הקו היה רופא מרדים בכיר, באחד מבתי החולים באזור גוש דן. הרופא התקשר למוקד כשהוא טרוד עד למאוד, היות ובנו בן ה-15 התחיל להתקרב ליהדות, ולאב אובד העצות לא היה שמץ של מושג מה לעשות בנידון.

בעקבות השיחה, נשלח מיד פעיל 'אחינו' לרמת גן, עיר מגוריהם, על מנת לתהות על קנקנו של הנער. "נפגשתי עם הבחור", מספר הפעיל, "והתרשמתי מאוד מעוצמתו הפנימית אותה הוא מקרין. הבחור הינו מוכשר באופן יוצא-דופן, מצליח בלימודים בתיכון החילוני בו הוא לומד, ומצטיין מכל הבחינות. מהיכרותי את הישיבות המתאימות לבחורים מסוג זה, החלטתי כי הבחור מתאים לישיבת 'אהבת אהרון' אשר בראשה עומד רבי בצלאל אדלשטיין".

למחרת נסעו האב, הבן והפעיל לישיבה, והתקבלו בחום על-ידי ראש הישיבה, שהתרשם מאוד מהבחור ומיכולותיו, והחליט על שילובו המיידי בישיבה, לשביעות רצונם של הבחור ואביו.

"משפחתנו מתגוררת ברמת גן, בליבו של איזור חילוני למהדרין", סיפר הרופא הנרגש. "אנו מתגוררים בבניין בן שבע קומות, כשהדייר הדתי היחיד בבניין הינו אדם שחזר בתשובה לפני מספר שנים. אותו שכן מקבל לתיבת הדואר מדי שבוע עיתון חרדי, וכאשר הצצתי בעיתון ראיתי את המספר של 'מוקד הישיבה', וכך הגעתי ל'אחינו'. לא יאומן שיום אחרי שפניתי למוקד באופן טלפוני, אני ובני יושבים בישיבה אשר על ספסליה הוא יימנה".

מאז התרחש הסיפור, החל הנער בתהליך של קליטה בישיבה, כאשר פעילי 'אחינו' מלווים אותו ומסייעים לו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד