י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

ליצמן: "ליברמן שקרן, פרצוף הליכוד נחשף"

בלשכתו של ליצמן תוקפים את שר החוץ: "נחשף פרצופם של בכירי הליכוד, עוד יגיע יום נקם ושילם" • "מוטב שליברמן יבדוק מה חושבים עליו חבריו האחרים במפלגות החרדיות"

ליצמן. צילום: פלאש 90
ליצמן. צילום: פלאש 90



בלשכתו של ליצמן תקפו הערב את שר החוץ אביגדור ליברמן,

"צריך להבין את הפאניקה שתוקפת כמה מבכירי הליכוד ביתנו, שמזה שנים יצרו לעצמם תדמית נוחה לחרדים, והעמידו פנים כאילו ומפלגתם קרובה לדת ומסורת, וכעת נחשף פרצופם האמיתי, כהורסי הדת וההלכה וכפוגעים הכי גרועים בחרדים, למרות שרק בזכותם קיבלו את השלטון פעם אחר פעם - תוך כפיות טובה זדונית".

"זה נגמר! הליכוד ביתנו בראשות נתניהו וליברמן, בהתנהגותם המבישה, הביאו לגט כריתות עם המפלגות החרדיות, וכמו כל מי שפוגע ביהדות ובהלכה - יגיע יום נקם ושילם".

עוד אמרו שם: "למרות שקריו החוזרים ונשנים, ליברמן יודע את האמת היטב, כי ח״כ ליצמן לא הבטיח ולו פעם אחת בעולם את תמיכתו בליאון. הדבר הודגש לו שוב ושוב בכל דרך, כי מועצת גדולי התורה הינה הגוף היחיד שיחליט בנושא זה.

"הטענות כאילו וניתנה תקיעת כף הן שקר וכזב! לא רק שלא ניתנה תקיעת כף לליברמן אלא אף נידחו על הסף כל הניסיונות להבטחות אחרות בנושא. מוטב שליברמן יבדוק מה חושבים עליו ועל הבטחותיו שהופרו גם אצל 'חבריו' האחרים במפלגות החרדיות", הם מסיימים ברמיזה ליחסים העכורים בינו ובין ידידו משכבר, יו"ר ש"ס אריה דרעי.
חרדים ש''ס ליצמן דרעי ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד