ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לא ייאמן: האם הורים 'גיהצו' את התינוק שלהם?

תינוק אושפז בבית החולים ברזילי באשקלון עם כוויות קשות שנעשו ממגהץ • הורי התינוק, חברי הקהילה החרדית בנתיבות, נעצרו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

הוארך הבוקר (ראשון), מעצר חבר הקהילה החרדית בנתיבות, בחשד להתעללות בבנו התינוק.

בית חולים ברזילי העביר ביום שישי האחרון דיווח למשטרה, אודות תינוק בן 11 חודשים שהובא על ידי אביו כשהוא סובל מכוויות מגהץ קשות בחלקי גופו השונים.

חוקר תחנת נתיבות יצא לבית החולים ובתום תחקור ראשוני עצר את האב והעביר אותו לחקירה בתחנת נתיבות. האם נעצרה אף היא ורשויות הרווחה של עיריית נתיבות קיבלו אחריות על שתי הבנות בגיל 10-11 שנותרו בבית.

לדברי המשטרה, ההורים לא הסכימו לשתף פעולה עם החוקרים, והם הובאו אמש (מוצאי שבת) לבית משפט השלום בבאר שבע, שם השופט האריך את מעצר ההורים עד היום בצהרים.

מפקד תחנת נתיבות סנ"צ מאיר לנקרי ציין כי מדובר בהתעללות קשה בקטין חסר ישע וכי ישנן עוד פעולות חקירה שיש לבצען. לאור העובדה כי שני ההורים נעצרו עורבו גורמי הרווחה העירוניים על מנת שיטפלו בילדי המשפחה.

הבוקר, הובאו ההורים בשנית לבית משפט השלום בבאר שבע, שם החליט השופט להאריך עד למחר את מעצרו של האב. הדיון בעניין האם עדיין נערך.

נציג המשטרה טען בדיון כי "הראיות נגד האב התחזקו". במשטרה טוענים עוד, כי חלה התפתחות בחקירה, והם אף חושדים כעת כי בני הזוג תיאמו ביניהם גרסאות. לטענתו של האב, רק כיומיים לאחר שנגרמה לבנו הפציעה הוא הבחין בפציעה, אחרי שסבתו של הפעוט הסבה את תשומת לבו לסימנים על גופו, והבהיל אותו מיד לבית החולים ברזילי באשקלון.

פרקליטו של האב, עו"ד בני גריקו, אמר כי "התוצאה כשלעצמה טראגית ומדאיגה לא פחות ממעצרם. המעצר, מבחינתם, הוא הזוי. מדובר בהורים נורמטיביים, אשר נמצאים לראשונה בחקירה. יש להם שני ילדים גדולים יותר ומעולם לא הוגשה כל תלונה נגדם". עוד הוסיף כי "בניגוד לדברי המשטרה, שני ההורים משתפים פעולה בחקירה ומכחישים את החשדות. המשטרה באה בשתי בקשות מעצר לחמישה ימים, כאשר בית המשפט ציין כי הראיות בתיק אינן מבססות בשלב זה חשד סביר מספק. הם במפח נפש ונלחמים על חפותם".

פרקליטתה של האם, עו"ד רינת יהב הכחישה את המיוחס לאם, ואמרה כי לא ידוע לה כיצד זה קרה. "היא כל הזמן שואלת על מצב הילד. זו אישה נורמטיבית לגמרי. יש להם ילדים שלא היה עליהם כל דיווח לרשויות הרווחה והם אינם מוכרים לרווחה".
חרדים משטרה תינוק נתיבות התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד