כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הנכדים של הראש ישיבה מרוצים מהרכבת

מנכ"ל הרכבת הקלה ירון רביד ביקר אצל ראש ישיבת עטרת ישראל, והתברך: "מי ששומר את השבת – היא שומרת עליו"

הנכדים של הראש ישיבה מרוצים מהרכבת

ביקור מיוחד קיים מנכ"ל הרכבת הקלה ירון רביד אצל ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי במסגרתו התברך מפי ראש הישיבה על פעילות החברה.

אל מעונו של ראש ישיבת עטרת ישראל הגיע המנכ"ל מלווה בדובר ומנהל השיווק של הרכבת הקלה עוזאל ותיק.

המנכ"ל ירון רביד סיפר לראש הישיבה על הכוונות להמשך פיתוחה של הרכבת הקלה וכן על ההיערכות להרחבת התוואי הקיים גם לשכונת נווה יעקב ולבית החולים הדסה עין כרם.

ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי התעניין בפעילות סיטיפס בכל הנוגע לסוגיות ההלכתיות כגון ההתמודדות עם שמירת השבת, והודה להנהלת הרכבת על פעילותה על פי כללי ההלכה ועל הסיוע שמעניקה הנהלת החברה לכל נושא שבקדושה. ראש הישיבה ציין כי נכדיו וניניו נוסעים ברכבת הקלה ומרוצים משירותיה ואמר כי "מי ששומר את השבת - השבת שומרת עליו" ונראה כי זכות זו עומדת לרכבת הקלה בהצלחה המסחררת של פעילותה.

ראש הישיבה אף הודה להנהלת הרכבת הקלה על היערכותה הנכונה למגוון האירועים המרכזיים בבירה, כגון בברכת הכהנים ההמונית בכותל, עצרת המיליון ועוד, כאשר הרכבת הקלה תגברה את קצב פעילותה לבקשת נציגי הציבור.

מנכ"ל הרכבת הקלה ירון רביד ציין בפני ראש הישיבה כי החברה משביתה את פעילותה בשבת ולצורך כך מסיימת את השירות לציבור לפני כניסת השבת ונערכת להפעלתה המחודשת לאחר צאת השבת. רביד ציין כי נראה שכלל תושבי העיר מתחשבים בכך ומגלים הבנה לעיכוב הקל בתחילת פעילות הרכבת עם צאת השבת.

בסיום הביקור בירך ראש הישיבה את מנכ"ל הרכבת הקלה שיזכה להמשיך ולהעניק שירות מצוין לכלל תושבי ירושלים ויזכה לראות הצלחה גדולה בפעילות האדירה של הרכבת הקלה המסיעה למעלה מ-130 אלף נוסעים מידי יום.
רכבת הגרב''מ ראש ישיבה ביקור אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד