ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

יתד: הצבא לא ביטל את החובה להתייצב

למרות דברי חה"כ שקד לפיהם בוטלה הקמת הממ"ח במתכונתו המתוכננת, ובחורי הישיבות שיתייצבו לא יצטרכו לעבור את המסלול המתוכנן, ביתד לא מאמינים • "דובר צה"ל נמנע מלאשר את ביטול הממ"ח, ולא בכדי" • הובהר: כל עוד לא תתקבל הודעה ברורה, המבטלת את תהליך השכנוע אותו יאלצו לעבור בני הישיבות, ההוראה נותרת על כנה

תלמידי ישיבה בתל השומר, צילום: שוקי לרר
תלמידי ישיבה בתל השומר, צילום: שוקי לרר



"יתד נאמן" מפרסם הבוקר כי דובר צה"ל מסרב לאשר את הידיעה על כך שבוטלה החובה להתייצב בממחי"ם. זאת למרות הצהרותיהם של גורמים פוליטיים על כך.

כזכור, אתמול אמרה איילת שקד יו"ר הוועדה לשוויון בנטל ל"בחדרי חרדים" כי הושגה הסכמה עם גורמי הצבא על פיה הליך ההתייצבות בלשכת הגיוס יישאר כפי שהוא ומבקשי הפטור והדיחוי לא יאלצו לעבור הליך, אלא ישוחררו מיד לאחר קבלת הפטור.

כאמור, "יתד נאמן" אינו מסתפק בכך אלא דורש מדובר צה"ל הבהרה כי בוטלו לחלוטין תכניות הממ"ח. יצויין, כי יתד דורש מדובר צה"ל הבהרה על אף שבתחקיר שפורסם ביום שישי לא הודה דובר צה"ל בקיומו של הממ"ח כלל וסירב לאשר את פרטי התחקיר. כאמור, למרות זאת, יתד אינו מסתפק בהצהרותיה של שקד ודורש הבהרות מדובר צה"ל.

"תחקיר "יתד השבוע" שעורר סערה רבה בכל הריכוזים החרדים, עם חשיפת המזימה המסוכנת להעביר שטיפת מח מתוחכמת את תלמידי הישיבות באמצעות הקמת ממ"ח – מרכז מיון חרדי בעלות למעלה מעשרה מיליון שקל, ממשיך להכות גלים, לאחר שדובר הצבא אינו מאשר את ביטול הממ"ח, ואשר לגביו כבר הורו מרנן ורבנן חברי מועצות גדולי וחכמי התורה שליט"א, בהחלטתם בכינוס ההיסטורי המשותף: "לא לשתף פעולה עם תכנית הצבא במרכז מיון חרדי"." נכתב ביתד. ואף הובהר כי כל עוד לא תתקבל הודעה ברורה מדובר צה"ל ההוראה תיוותר על כנה.

"התגובה המעורפלת והמסורבלת של דו"צ איננה מאשרת את בטול הממ"ח שאודותיו כבר החליטו מרנן חברי מועצות גדולי וחכמי התורה שליט"א מכינוסם ההיסטורי המשותף: "לא לשתף פעולה עם תכנית הצבא במרכז מיון חרדי".
גיוס יתד שקד מועצות ממח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד