י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שידרוג חדרי ילדים: הטרנדים, החידושים והמגמות

חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת לחדש את חדרי הילדים • קבלו שורת טיפים ועצות - כיצד לעשות זאת באופן המושלם

שידרוג חדרי ילדים: הטרנדים, החידושים והמגמות

אין כמו חג הפסח ותחילת עונת האביב כדי להתחדש, לשפץ ולשדרג את חדרי הבית. רבבות מבתי ישראל נכנסים לקדחת השינויים, השיפוצים וההתחדשות. מכיוון שכך, חג הפסח נחשב גם לחגם של חנויות הריהוט בישראל. מנתוני חברת רהיטי דורון עולה כי כחודש וחצי לפני החג נרשם גידול של כ – 25% בהיקף המכירות של ריהוט לחדרי הילדים, חדרי הנוער וחידוש המשרד הביתי.

לדברי אסף טייכמן, סמנכ"ל שיווק של רהיטי דורון: "תקופת האביב היא גם זמן התחדשות וחידוש רהיטי הבית, אנו מרגישים תנועה מוגברת בחנויות הרשת, אחת הבקשות הנפוצות בתקופה הזו היא שהרהיטים יסופקו לפני החג כי מגיעים אורחים. אנו מקפידים להיענות לבקשה למקדימים להזמין, ומגבירים את קצב הייצור והאספקות לפני החג".

טייכמן מוסיף: "תחום הריהוט לחדרי הילדים ולחדרי הנוער מהווה כיום כ– 14% מסך מכירות הריהוט בישראל ואנו נמצאים בשוק שהולך וגדל. השוק מתאפיין בתחרותיות גדולה ומספר גדול של מתחרים ובסופו של דבר מי שמרוויח מכך הוא הלקוח, דרך היצע רחב של דגמים וצבעים, תצוגות נגישות ומושקעות, מחירים אטרקטיביים ושאר הטבות, לדוגמא: ברשת רהיטי דורון מציעים בנוסף למחירים האטרקטיביים, אפשרות לתשלום רק אחרי שהרהיטים הגיעו לבית הלקוח".

ניצן הורוביץ, המעצב הראשי של רהיטי דורון, מסביר: "יש משהו באוויר שגורם לנו לרצות לחדש את חדרי הבית לקראת חג הפסח. הבעיה שנותרה היא כרגיל, בתקציב... לצערנו, קיים פער בין מגבלות התקציב ברוב משקי הבית, לבין כמות האפשרויות להתחדשות והרצון לעשות את כל השינויים שאנו חפצים בהם".

בימים אלה יוצאת רשת רהיטי דורון בקמפיין ענק לרגל השקת החדרים החדשים לנוער, לקראת חג הפסח. הקמפיין בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪ והקונספט העומד מאחוריו הוא פנייה ישירה לבני הנוער תחת הסלוגן "תעשה מה שבחדר שלך" המציג פעילויות שונות המתרחשות בחדר. הקמפיין עולה בימים אלה, בערוצים המסחריים בטלוויזיה, בעיתונות, וירכז פעילות עניפה באינטרנט- פייסבוק, יוטיוב, אינסטרגם כולל פעילויות נושאות פרסים.

המעצב ניצן הורוביץ מעניק טיפים ועצות לשדרוג חדרי הנוער בהתאם לטרנדים החמים של אביב קיץ 2014:

1. התחדשות בחדרי הנוער יכולה לבוא לידי ביטוי בשינוי צבעוניות החדר, בעבודה קלה ויעילה. הצבעים שישלטו באביב הקרוב הם האפורים למיניהם שנשארו איתנו עוד מהחורף ותופסים תאוצה באמצעות שילובם יחד עם צבעים כמו ורוד, סגול וגווני כתום כמו אפרסמון ודלעת לנערות וצבעי פסטל כמו כחול וירוק לנערים.

2. רהיטי הבית ממשיכים להתבהר, הצבעים השולטים הם גווני השמנת והלבן וגווני האפור. באופן כללי, הבסיס הבהיר של רהיטים מהווה פלטפורמה מצוינת לבחירת כל שילוב צבעוני שיהיה הדומיננטי בחדר. כך ניתן בקלות לשנות ולהתאים את אביזרי החדר כדי לקבל צבעוניות שונה. על ידי שינוי מצעי המיטה, כיסא, שטיח, ווילונות, מנורת השולחן וכדומה ניתן לקבל צבעוניות מתאימה.

3. שימוש נכון באביזרים משלימים כמו מדבקות קיר, מתלים, קופסאות אחסון וכריות נוי יכולים לשנות את מראה החדר, לתת לו אופי שונה עם אמירה אישית ולהגדיל את הפונקציונאליות שלו.

4. דרך נוספת לחידוש החדר והפיכת חדר ילדים לחדר לנער מתבגר... היא לפנות ממנו את כל מה שישן או אינו מתאים יותר לגיל של המתבגר. את מה שמיותר ניתן לזרוק/לתרום/לאחסן לילד הבא. ככה יהיה יותר מקום בחדר ובאופן כללי פחות זה יותר וככל שהחדר פחות עמוס ככה הוא יותר נעים לעין.

5. אופציה אחרת לשדרוג החדר היא הוספת תמונות. ניתן להוסיף תמונות שהכנתן בעצמכן, צילומים ממוסגרים, או לרכוש תמונות מוכנות המתאימות לאווירת החדר, בדרך זו הקירות לא נשארים ריקים וערומים.

שילוב הרהיטים החדשים לחדרים נעשה תוך התמקדות בצרכי הגיל המשתנים של הילד והנער הגדלים בחדר, התחשבות בחללים וכמות האור הטבעי הנכנס לחדר, כמו כן, לרהיטי דורון מחלקה חדשה של אביזרים לחדרים השונים בבית ביניהם: מתלים, קופסאות לאחסון, מדבקות קיר, כריות ועוד, שישווקו לראשונה בסניפי הרשת.
פסח ילד שיפוץ נער חדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד