י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הבכירים התנתקו וחזרו לספסל הלימודים • גלריה

יהלומן מירושלים, רופא מנתניה ועורך דין מאלעד • פסיפס נדיר של משתתפים במסגרת 'ירחי כלה' – 'אורחות יושר' • צפו

אנשי העסקים שומעים שיעורים. צילום: אלי סגל
אנשי העסקים שומעים שיעורים. צילום: אלי סגל

מאות אנשי עסקים, חלקם מהשורה הראשונה במשק הישראלי, התאספו ליומיים של מסגרת 'ירחי כלה' במלון ציפורי בקיבוץ חפץ חיים, בהם הניחו בצד את כל עיסוקיהם וטדרות החיים, והחל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות הם יושבים והוגים בתורה כמו בחורים צעירים בישיבה.

בין הנוכחים ניתן לראות קבוצה גדולה של יהלומנים חרדיים שעזבו את הבורסה ליומיים לטובת לימוד תורה ומוסר ב'ירחי כלה', כמו גם מספר רופאים חרדיים ידועים ועורכי דין בכירים שלקחו חופשה ליומיים ולהטעין את הנפש שלהם בתורה ומוסר.

בין סדרי הלימוד, שומעים המשתתפים גם שיעורי תורה ומוסר, כשהדגש הוא על חיבור לתורה, לדרך ארץ שקדמה לתורה, שזהו לימוד המוסר – וזאת לנוכח העובדה שה'ירחי כלה' נעשה ביוזמת ארגון 'אורחות יושר"', אותו הקים וייסד הרב אריה קנייבסקי - נכד הגר"ח, שנועד להחדיר את לימוד המוסר בישראל.

בין ההרצאות ניתן היה לשמוע שיעורים מעמיקים מהגרב"ד פוברסקי ר"י פוניבז', הגר"ש כהן ר"י פורת יוסף, ההמשפיע הגר"א טוסיג, המשגיח הגר"ח מישקובסקי, המשפיע הגר"א בידרמן – זאת לצד הרצאות מאלפות של האב השכול הרב שמעון עוזר גרוס מירושלים שאיבד את שני בנותיו, המחנך הרב משה בלוי ועוד.





























ירחי כלה מלון בעלי בתים לימוד תורה הרצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד