כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

קטמנדו: שביתת משרד החוץ מעכבת משלוח לפסח

חזקי ליפשיץ, שליח חב"ד בעיר, מספר כי השביתה מונעת את הגעתה של המכולה, וכי בעקבות העיכוב נקנס בית חב"ד

הרב חזקי ליפשיץ, שליח חב"ד בקטמנדו
הרב חזקי ליפשיץ, שליח חב"ד בקטמנדו

שליח חב"ד בקטמנדו הרב חזקי ליפשיץ, אומר היום כי השביתה של משרד החוץ עלולה לפגוע בהכנות לליל הסדר המסורתי הנערך בעיר כמידי שנה.

ליפשיץ מציין כי השביתה מונעת לפי שעה את הגעתה של מכולה עם מצרכי ליל הסדר לנפאל: "אנו מתקרבים לדקה האחרונה ובלי הסיוע של משרד החוץ נתקשה לקיים את הסדר. אנו חושבים גם על פתרונות יצירתיים חלופיים, למקרה שהמשבר יימשך,

"אנשי משרד החוץ צריכים להבין שמטיילים מגיעים מכל רחבי המזרח בכדי לקיים את הסדר המסורתי בבית חב"ד, ואני מניח שגם הם מעוניינים להיות שותפים לסדר כמדי שנה".

ליפשיץ ציין כי הרשויות מחייבות את הבית חב"ד בראשותו בסכומי כסף גבוהים בשל עיכוב המכולה. עם זאת, למרות העיכובים והבעיות, נעשה מאמץ גדול לקיים את הסדר כמתוכנן, כאמור תוך מאמץ גדול. ליפשיץ מציין כי נבדקת האפשרות להקים במקום מאפיית מצות מאולתרת.

"אנחנו מקווים שוועד עובדי משרד החוץ יאשר לשגרירות בנפאל לטפל במכולה לטובת אלפי היהודים הישראלים שמתוכננים לקיים את מצוות הסדר בבית חב"ד קטמנדו".

עובדי משרד החוץ הישראלי החריפו אתמול את עיצומיהם, לראשונה בתולדות ישראל, נסגרו כל 103 שגרירויותיה ברחבי העולם.דובר משרד החוץ מר יגאל פלמור מטיל ספק בקיום ליל הסדר הציבורי הגדול בעולם, שמתקיים כל שנה בנפאל, בניהולם של השלוחים הרב חזקי וחני ליפשיץ.
חזקי ליפשיץ ליל הסדר קטמנדו משרד החוץ שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד