כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שוואקי הקפיץ את מד"א בהיכל התרבות

2500 מתנדבי מד"א החרדים הגיעו להיכל התרבות לאירוע הוקרה • מנכ"ל מד"א אלי בין: "אתם אלה שבאמת נושאים בנטל"

שוואקי הקפיץ את מד"א בהיכל התרבות
משה גולדשטיין

אמש התכנסו מתנדבי מד"א וארגוני ההצלה הפועלים בשיתוף מד"א, לכינוס גיבוש ואמירת תודה לאלפי המתנדבים הפרוסים בשטח להציל חיים.

הכינוס נערך תוך הפרדה מלאה באולמי היכל התרבות בת"א בהשתתפות כ-2500 מתנדבים ונשותיהם, מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין, ראשי ובכירי מד"א וראשי ארגוני ההצלה מכל רחבי הארץ, אורחי הכבוד יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי וסגן שר הבריאות לשעבר ח"כ יעקב ליצמן.

באירוע השתתפו כ-2500 מתנדבי ארגוני ההצלה החרדיים ובהם: צוות הצלה, הצלה גוש דן, החובש הר נוף, הצלה בית שמש, הצלה פתח תקווה, הצלה אלעד, הצלה מודיעין עילית, הצלה רחובות, הצלה מירון, הצלה כרמל, הצלה גלבוע, הצלה לכיש, הצלה כפר חב"ד והצלה יבניאל.

את הערב הנחה יועץ מד"א למגזר החרדי יעקב ביכלר, שהזמין את אורחי הכבוד לשאת דברי ברכה שבהם שיבחו את השילוב בין המקצועיות הרפואית של מד"א לבין ההנחיות ההלכתיות של רבני ארגוני ההצלה על פיהם פועלים אלפי המתנדבים.

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בירך את המתנדבים והדגיש את היחס שנותנים במד"א לאלפי המתנדבים מהמגזר החרדי: "אני רוצה להוקיר ולהודות למנכ"ל מד"א אלי בין שדואג שהמתנדבים החרדיים יוכלו להתנדב ולשמור על כל כללי ההלכה קלה כבחמורה. לנציגי המגזר החילוני פנה דרעי ואמר: "אני לא מבין אותם, מצד אחד הם צועקים למה אנחנו לא מתנדבים ומצד שני הם צועקים למה עושים אירועים בהפרדה".

סגן שר הבריאות לשעבר ח"כ יעקב ליצמן שמסייע רבות למד"א הדגיש בדבריו: כמה חשוב השלום והאחדות בהצלת חיי אדם והודה למד"א ולעומד בראשה אלי בין על הפעילות המבורכת למען עם ישראל.

בדברי הברכה שנשא מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין הוא הודה למתנדבים: "תודה על מסירות ללא גבולות בשעות לא שעות. שלג ושמש, גשם ושרב. שום דבר לא מונע מכם לעשות את הדבר שהפך להיות דוגמה וסמל. להציל חיי אדם" אמר בין והוסיף: "בערב הזה אני רוצה להודות אישית לכל אחד ואחד מכם. נמצאים כאן אלפי מתנדבי ההצלה מארגוני ההצלה החרדיים באירוע של אחדות ועוצמה.

"ידוע שאין כלי מחזיק ברכה אלא השלום. שתהיו אוהבים ומכבדים זה את זה. השלום והפיוס הגדול ביותר מגיע מתוך עוצמה. והעוצמה האדירה המשתקפת מהנוכחים כאן, מ-2500 המתנדבים המסורים, היא עוצמה שאף אחד לא יכול לה, והיא, היא זאת שמוכיחה כי האחדות והשלום תמיד מנצחים".

במהלך הערב הופיע ושימח בליווי תזמורת מלאה, את אלפי המתנדבים הזמר החסידי יעקב שוואקי שאף הביע את הערכתו לפעילות המתנדבים. בכנס אף הוצגה מצגת מרשימה על פעילות מד"א והמתנדבים החרדים העושים לילות כימים להצלת חיי אדם.















































































אריה דרעי יעקב שוואקי יעקב ביכלר מדא יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד