ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

שנה אחרי שתקפו חייל: נלכדו שני מסתננים מסודן

לפני שנה תקפו שני סודנים חייל בחופשה, והפכו אותו לצמח • שנה לאחר מכן הם נלכדו בעקבות מידע מודיעיני

שנה אחרי שתקפו חייל: נלכדו שני מסתננים מסודן

בדיוק לפני שנה, בשעת בוקר מוקדמת, פגשו 4 צעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי פתח תקווה, בשני חשודים. מילה מיותרת שנזרקה לחלל האוויר הובילה לקטטה - במהלכה הותקף אחד הצעירים, חייל, לוחם ביחידה קרבית, שהיה בחופשה. הוא הוכה בראשו באמצעות חפץ קהה, התמוטט ומאז לא התעורר. בעקבות ממצאים שאותרו בזירה נעצרו אתמול שני החשודים, עובדים זרים מסודן שהודו במעשה.

מכשיר הטלפון שהיה מונח בכיס מכנסיו של החשוד צלצל, השיחה הייתה קצרה. בעל המכשיר שם פעמיו למרכז העיר ובדרך נעצר על ידי בלשים מהיחידה ללוחמה בפשיעה מתחנת המשטרה בפתח תקווה, לוחמי יס"מ שרון ולוחמי יחידה 101 של מג"ב מרכז.

ברגע שהבחינו בו עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר בחשד שלפני כשנה היה מעורב בתקיפת אכזרית של חייל סדיר בחופשה, גרם לו לפגיעות קשה בעקבותיהן התמוטט, איבד את הכרתו ומאז נמצא בתרדמת.

במשך שנה ניסו במשטרה לאתר את שני התוקפים, אלא ששלושת חבריו של החייל שהיו עמו לא ידעו את זהותם. החבורה יצאה בשעה 04:00 לערך מאחת המסעדות באזור התחנה המרכזית בעיר, הם צעדו לעבר בית חברם כשלפתע נתקלו בשני החשודים שישבו על המדרכה. מסיבה שאינה ברורה התפתח ויכוח שהפך במהרה לתגרה אלימה. חפצים כהים נשלפו, עברו מספר שניות והחייל היה מוטל על הכביש מחוסר הכרה כששני החשודים נעלמו משאירים אחריהם את הפצוע וחבריו.

בעקבות פעילות מאומצת הצליחו חוקרי זיהוי פלילי לאתר ראיות שונות במקום האירוע, הן נשלחו לבדיקות ולא אכזבו. לפני מספר שבועות הצליחו במשטרה לשייך את הממצאים לחשודים, שני עובדים זרים מסודן והמשטרה פנתה ליחידת עוז שסייעו באיתור השניים.

כאמור תחילה נעצר החשוד הראשון (34) שסיפר לחוקרים את שהתרחש ואף שיחזר את המעשה. מספר שעות לאחר מכן עשו בלשים את דרכם לעבר ביתו של החשוד השני שאותר אף הוא ונעצר.

השניים יובאו לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה.
חייל סודן תקיפה מאסר צמח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד