כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

משטרת ניו יורק תפצה בחור ישיבה במאה אלף דולר

אהוד הלוי, שהוכה על ידי שוטרים וספג האשמות שווא של תקיפה והסגת גבול - יפוצה במאה אלף דולר על ידי משטרת ניו יורק

משטרת ניו יורק. צילום אילוסטרציה
משטרת ניו יורק. צילום אילוסטרציה

משטרת ניו יורק תשלם מאה אלף דולר לבחור ישיבה שהוכה באכזריות על ידי שוטר - בעת שהתנגד למעצר שווא, זאת בעקבות הסדר אליו הגיעו שני הצדדים, כך מדווח היום (ג) עיתון ה'ניו יורק דיילי'.

המקרה אירע בשמיני עצרת 2012, מאבטח ששמר על 'מכון עליה' - מכון לבעלי תשובה בשכונת קראון הייטס, הבחין באהוד הלוי כשהוא ישן באחד מחדרי המכון, והזעיק את המשטרה.

למקום הגיעו שוטר ושוטרת, שהעירו את אהוד הלוי וביקשו ממנו הסברים למעשיו במקום, אהוד ניסה להסביר להם כי הוא קיבל אישור לשהות במקום, וכבר חודש שלם הוא ישן שם, אך הסבריו נפלו על אוזניים ערלות. השוטרת שלפה אזיקים ובאה לעוצרו - אך הוא התנגד למעצר, וסירב ללכת איתם.

בשלב זה נראה היה כי השוטרים השיגו עילה טובה להכותו, הם התנפלו עליו באכזריות והיכו אותו בכל חלקי גופו. השוטרת אף הוסיפה וריססה עליו גז פלפל. במשך מספר דקות היכו אותו השניים ללא רחמים, כשלפתע נכנסו מספר שוטרים נוספים, ובמקום להפסיק את השניים הצטרף עוד אחד אליהם וחבט בו כהוגן, ורק אז כביכול הצליחו להשתלט עליו ואזקו את ידיו.

אהוד החבול נלקח למעצר, אך מסכת הייסורים לא הסתיימה בכך. השוטרים לא התב4יישו להגיד לו כי תלויים בפניו תשעה אישומים, ובהם תקיפת שוטר. בנוסף, הואשם אהוד בגין הסגת גבול, התנגדות למעצר והטרדה. במשך ארבעה ימים שהה הלוי במעצר בבית המעצר 'רייקרס איילנד' בתת תנאים ולאחריהם שוחרר בערבות, כאשר התברר כי הלוי בן ה-21 התגורר במקום במשך חודש שלם באישורו של ר' משה פייגלין מנכ"ל המקום.
אהוד הלוי מרכז עליה שמיני עצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד