י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בחזור מליז'ענסק: ברית ושני פדיון הבן • צפו

ביקור שערך הגרמ"י וולדמן בעיר וויניצא, הניב מעמד ברית מילה ושני אירועים של פדיון הבן • תמונות

בחזור מליז'ענסק: ברית ושני פדיון הבן • צפו

יחד עם קבוצה גדולה של חסידים מארה"ב, שהה הרב משה יהושע וולדמן, מנהל ארגון "מקוה רמ"א", בעיירת ליז'ענסק שבפולין, לכבוד היארצייט של הרה"ק רבי אלימלך מליז'נעסק זי"ע.

בדרך חזור לארה"ב, עברו דרך אוקראינה וביקרו בעיר וויניצא, שם מתנוסס לתפארת טהרת ישראל, מקוה טהרה גדול ומפואר, שהרב וולדמן בנה למען אלפי יהודי העיר וויניצא.

הקבוצה הגיעה לבקר בבית הספר היהודי "אור אבנר – חב"ד" בוויניצא, לתפילת שחרית וסיור בבית הספר, מיסודו של הנגיד החסידי ר' לוי לבייב, נשיא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים.

במהלך הביקור זכה תלמיד מבית הספר להיכנס בבריתו של אברהם אבינו, כאשר כסנדק שימש הרה"צ ר' יוסף גרינוולד מחשובי הרבנים בארה"ב, כמוהל שימש הרב אהרן ווייס ובברכות כובד המו"ץ הרה"ג ר' מאיר סירוטה, העומד לימין הקהילה היהודית בוויניצא במשך כל השנה כולה.

לאחר הברית נערכו שני מעמדי 'פדיון הבן' לשני מקורבים של רב העיר ושליח חב"ד בוויניצא הרב שאול הלוי הורביץ, כאשר השלוחים הרב מנחם מענדל ליכטשטיין והרב משה אהרן רבינוביץ, ארגנו את סעודת מצוה ברוב פאר והדר ובהתעוררות שמחה גדולה, עם ריקודים מרגשים יחד עם הנימול והבכורים שנפדו זה עתה.






















































פדיון הבן ברית אירוע חב''ד רבי אלימלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד