י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יוסף חיים שוואקי • להאזנה

לאחר למעלה משנה של הופעות בחתונות ושיר ב'סבב הריקודים השני', זה מגיע - אלבום הבכורה 'לא לפחד' • להאזנה: מיקס מיוחד שהכנו, במיוחד עבורכם, משירי האלבום

עטיפת האלבום
עטיפת האלבום

יוסף חיים שוואקי לא רק האח של, אלא זמר בזכות עצמו, בעל קול ורגש המביאים הגשה בכמה רמות מעל הסטנדרט, מגיש את אלבום הבכורה שלו - 'לא לפחד'.

בימים אלו, כשיוסף חיים מגיע ארצה ליומיים, בהם יופיע עם 'המנגנים' ויקיים ראיונות בכלי התקשורת השונים, אתם מוזמנים להיות הראשונים ליהנות ממיקס מיוחד שהכנו, במיוחד עבורכם, משירי האלבום.



סוף-סוף זה קורה – "לא לפחד" אלבום הבכורה של יוסף-חיים שוואקי בחנויות המוסיקה המובחרות

יוסף-חיים שוואקי כבר מזמן לא רק אחיו הקטן של אחד מגדולי הזמר החסידי יעקב שוואקי. מאז שפרץ בסערה לתודעת הציבור עם הלהיט "לך אזבח" שהופיע באלבום The 2nd Dance של איצי שווארץ, הפך לכוכב עולה בשמי עולם המוסיקה החסידית הכלל עולמית עם הופעה כובשת ומרגשת במופעים גדולים מחד ומאידך בחתונות ברחבי ארה"ב ומחוצה לה, כשיודעי דבר מנבאים לו קריירה מצליחה חובקת עולם לא פחות מאחיו.

בהפקת האלבום שהתפרשה על פני שלוש שנים משתתפים מיטב השמות בעולם המוסיקה החסידית, על הלחנים הופקדו טובי המלחינים ובהם משה לאופר, משה-דוד שוואקי [אח נוסף במשפחה שהלחין בין השאר את "לך עמי"], יצחק רובין, איצי שווארץ ומענדי וורצברגר. מלאכת העיבודים באלבום התחלקה בין יונתן רזאל, מוישי רוט, ישראל לאם רובי בנט ועוד.

יוסף-חיים חתם עם שלום וגשל מחברת שלום וגשל גרופ חוזה ייצוג בלעדי בישראל, בימים אלו הגיע שוואקי לארץ במסגרת מסע יח"צ מיוחד בכלי התקשורת השונים וכבר הספיק להעניק ראיונות ליוסי אייזנטל ברדיו "קול חי", למנחם טוקר ב"רדיו ירושלים" וב"רדיו דרום", לניר קפטן ברדיו "קול ברמה", לדבורה קיציס ב"רשת מורשת" של "קול ישראל" ולעפרה לקס מעיתון "בשבע" ועוד היד נטויה, בין לבין יגיח למס' אירועים יוקרתיים עם תזמורת "המנגנים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד