ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אחדות באלעד: מ"מ הראיס חנך לשכה - כולם הגיעו

שמואל גרוסברד חנך את לשכתו החדשה, וזכה לשבחים מח"כ משה גפני ומראש העיר ישראל פרוש • גלריה וסיקור

גפני קובע מזובה בפתח הלשכה. צילום: משה גולדשטיין
גפני קובע מזובה בפתח הלשכה. צילום: משה גולדשטיין



ממלא מקום וסגן ראש העיר אלעד שמואל גרוסברד, חנך אמש (ג') את לשכתו החדשה בבניין העירייה בעיר.

הלשכה ממוקמת באופן זמני בקומת הביניים, ומספקת מאז פתיחתה מענה לציבור במגוון רב של נושאים הקשורים לעירייה. ובראשם נושאי הדת, אותם מקדם מ"מ ראה"ע מתוקף תפקידו, כמו גם נושאי התחבורה השונים, מתוקף תפקידו גם כמחזיק תיק התחבורה וכיו"ר הוועדה.

בראשית טקס קביעת המזוזות ערך מ"מ ראש העיר סיום על מסכת יומא. מ"מ ראש העירייה הודה בדבריו לראשי 'דגל התורה', ובפרט למ"מ לשעבר זליג אורלנסקי, הפועלים במסירות רבה לביצוע כל הנושאים כפי המוסכם, לתועלת כל הצדדים. בסיום דבריו ציין, כי הוא מקווה לשרת את הציבור בנאמנות ובשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר ישראל פרוש ושאר חברי העירייה, ובפרט עם יו"ר סיעת דגל התורה אברהם שטרן וחבר המועצה משה ברדוגו.

חה"כ משה גפני סיפר לנוכחים כי הוא מכיר את מ"מ ראש העיר שנים רבות, וכי הוא פועל במסירות לטובת הציבור, כפי שהדריך אותו הגראמ"מ שך זצ"ל בזמנו עם כניסתו לכהן כח"כ, כי עיקר העשייה היא העזרה ליחיד ולציבור. ח"כ אורי מקלב אמר כי מ"מ ראש העיר ידוע כאחד שמטפל בנחישות ובמסירות בכל נושא בו הוא מתעסק עד לפרטים הקטנים.

ראש העיר ישראל פרוש הסביר בדבריו את הקשיים בהם נתקלת עירייה חדשה, והעלה על נס את שיתוף הפעולה בין חברי העירייה. כמו כן נשאו דברים מנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה, מנחם שפירא, וחבר המועצה לשעבר שמואל גרוסמן. שגם הם העלו על נס את פעילותו הרבה של סגן ומ"מ ראש העיר הרב שמואל גרוסברד ואת עשייתו הברוכה במגוון תחומים, עוד לפני תפקידו כחבר עירייה וסגן ראש העיר באלעד.

לקראת קביעת המזוזה הגיע לטקס המרא דאתרא גאב"ד אלעד הגרש"ז גרוסמן, שקבע את המזוזה בחדרו של מ"מ ראש העיר, ובירך שהלשכה תהיה מקום של חסד ועזרה לציבור והרמת קרנה של תורה. את המזוזה הנוספת בלשכה קבע ח"כ משה גפני.

באירוע השתתפו: יו"ר סיעת דגל התורה אברהם שטרן, מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי, סגני ראש העיר צוריאל קריספל וברק צברי, המשנה לראש העיר שי נתן, חברי מועצת העיר אלעד משה ברדוגו, חיים מאיר כץ, פנחס גרוס, אבי דיין ויובל גיאת, מנהלי מחלקות בעירייה ומנהלי המוסדות בעיר.





















אלעד לשכה ישראל פרוש ממלא מקום שמואל גרוסברד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד