י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ורטהיימר הגיע במסוק - והצדיע לצביקה כהן • צפו

ורטהיימר מצדיע לצביקה כהן: "אני מוכרח לומר שהפרספקטיבה שלי אודות הציבור ממנו בא השתנתה לטובה בעקבותיו"

ורטהיימר הגיע במסוק - והצדיע לצביקה כהן • צפו



בטקס פרידה רב רושם שאורגן על ידי 'מועצת מגדל תפן' וקבוצת אנשי עסקים מרכזיים במשק הישראלי בראשות איש העסקים המיליארדר סטף ורטהימר, הם הודו לסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן על פעילות המקצועית והמבורכת כראש מועצת תפן.

כזכור, מי שמכהן כיום כסגן ראש עיריית ירושלים, כיהן עד לא מזמן כראש מועצת תפן במשך כחמש שנים. מועצה אזורית תפן מורכבת ממפעלים מאזורי תעשיה המכילים כ-80 מפעלים, המורכבים מכלל החברות המובילות במשק ונחשבת כאחד מאזורי התעשייה הגדולים בישראל.

במהלך הטקס הזכירו והודו ראשי התעשיה הארצית על תרומות הייחודית של צביקה כהן לאזור ועל שגשוגו של האזור בזמן כהונתו. רבים מהנוכחים ציינו לשבח את יושרו ומקצועיותו.

רגע של קידוש השם נדיר הורגש בנאומו של איש העסקים סטף ורטהיימר, אשר הגיע במסוקו הפרטי במיוחד לאירוע: "בתחילה כששמעתי על מינויו של צביקה כהן חששתי כשהבנתי שהוא אדם חרדי, אך לאחר תקופה קצרה גיליתי שמדובר באדם יקר עם ניסיון עשיר שהחזיק את המועצה המקומית בצורה טובה ויוצאת דופן, אני מוכרח לומר שהפרספקטיבה שלי אודות הציבור ממנו בא השתנתה לטובה בעקבות ההיכרות בינינו, אני רוצה להודות לצביקה כהן על תרומתו הרבה והחשובה למועצת תפן ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

כזכור, סטף ורטהימר מכר את 'ישקר' שבבעלותו לאיש העסקים וורן באפט בסכום של 4 מיליארד דולרים. עסקה זו הפכה את משפחת ורטהיימר למשפחה העשירה בישראל ומספר 188 בעושרה בעולם.

ורטהימר נחשב לאחד האישים המכובדים במדינה ובשנת תשנ"א (1991) זכה בפרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה. בשנת 2002 זכה באות אביר איכות השלטון בקטגוריית מפעל חיים מטעם התנועה לאיכות השלטון. ביום העצמאות ה-58 של מדינת ישראל נבחר להשיא את אחת משתים עשרה המשׂואות בהר הרצל, עבור תרומתו לפיתוח יוזמות בגליל, ובשנת 2007 זכה בתואר יקיר הגליל מטעם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.





















כהן משק כבוד ישראלי גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד