ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מד"א משיב מלחמה: כינוס חרום

מ"מ יו"ר עובדי מד"א יוזם כינוס חרום של העובדים "בו יוצגו נתונים והוכחות כי ארגוני הצלה הם שהכריזו מלחמת חורמה". דורש: להדיח מי שהשתתפו בכנס ארגוני ההצלה בשבוע שעבר • המכתב המלא

מד"א משיב מלחמה: כינוס חרום

כתבות בנושא:
הרבנים בכנס: "אין מקום לפשרות ברוחניות"
יאללה, מלחמה! • גלריית ענק
ליצמן להגרי"ש: אשמור על ארגוני ההצלה
הגרי"ש: תחרות במד"א, אם ימשיכו להתנכל
מי ישמור על השומרים?


המאבק בין ארגון מד"א לארגוני ההצלה החרדיים מחריף. במכתב ששלח שמעון ביטון, ממלא-מקום יו"ר עובדי מד"א ארצי לנשיא מד"א, פרופסור יהודה סקוניק, מודיע ביטון, כי לנוכח הכינוס שערכו ארגוני ההצלה החרדיים ביום חמישי שעבר, הוא יכנס ביום ראשון הקרוב במרכז מד"א את עובדי הארגון לכינוס חרום.

ביטון קורא במכתבו, "לפעול מיידית וללא כל שהות להדחתם של כלל החברים המכהנים במועצת מד"א ו/או בכל המוסדות של מד"א באשר הם אשר ישתתפו בכנס ו/או נתנו ו/או נותנים את ידם לחיסול מד"א".

במכתבו כותב ביטון:

10 יוני 2009
י"ח סיון תשס"ט
סימוכין: 2009-0799-220


לכבוד:
פרופ' יהודה סקוניק
נשיא מד"א


הנדון: כנס חרום לכלל עובדי מד"א.



אדוני,


לאור הכנס של ארגוני הצלה אשר הוגדר כ"המלחמה הבאה במד"א", כמ"מ יו"ר עובדי מד"א הנני מודיע לך בזאת כי בכוונתי לכנס את כלל עובדי מד"א לכנס חרום מחאתי בו יוצגו לעובדי מד"א נתונים והוכחות כי ארגוני הצלה באשר הם הכריזו מלחמת חורמה על מד"א ועל העובדים בפרט!!!.

הנני קורא לך לפעול מייד ובטרם ידונו בהצעה הנלוזה כפי שהציגו הארגונים הנ"ל לעלות לסדר היום ולפעול מיידית וללא כל שהות להדחתם של כלל החברים המכהנים במועצת מד"א ו/או בכל המוסדות של מד"א באשר הם אשר ישתתפו בכנס ו/או נתנו ו/או נותנים את ידם לחיסול מד"א.

הנני מודיע, כי ועד העובדים יפעל בכל הדרכים ולא יירתע לנקוט בכל הפעולות בכדי לעצור את ההתלהמות הברוטאלית וחסרת המעצורים ולשמור על העובדים.

כנס החרום יתקיים ב14-06-09 בשעה 17-30 במרכז מד"א.

בכבוד רב,

תמ"ג שמעון ביטון
מ"מ יו"ר עובדי מד"א ארצי


העתק:
כלל מד"א
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד