י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

בית שמש: הותקפה בתחנת אוטובוס

אברך תקף באלימות אשה דתית בתחנת אוטובוס - משום שהתלבשה לדעתו ש'לא בצניעות' • התוקף נעצר ושוחרר למעצר בית

מעצר. צילום: אילוסטרציה. (למצולמים אין קשר לכתבה)
מעצר. צילום: אילוסטרציה. (למצולמים אין קשר לכתבה)

תושב רמת בית שמש שתקף אשה בשל מה שכינה 'חוסר צניעות' בלבושה, נעצר ושוחרר למעצר בית.

אשה בת 25 המתינה יחד עם בתה בת ה-3 בתחנת אוטובוס, כאשר לפתע התפרץ לעברה תושב המקום בן 30 והטיח בה כינויי גנאי, תקף אותה באלימות ואף גנב ממנה את מכשיר הסמארטפון שלה.

"לקחתי את הילדה שלי מהמעון. הייתי באמצע שיחת טלפון ופתאום חרדי צעק לי 'פרוצה'. נבהלתי ממנו וצעקתי" סיפרה בראיון ליורי ילון ואפרת פורשר מעיתון 'ישראל היום'. מיד חייגתי למשטרה. הוא ראה את זה ורץ לעברי, הוא הטיח בי מכות קשות ומשך לי בשיער. יש לי סימנים כחולים בירך ובגב מהתקיפה".

לדבריה, כשניסתה להתקשר למשטרה "הוא ניסה לקחת ממני את הטלפון תוך שהוא מרביץ לי מכות נוראיות. הרגשתי פחד מוות. הוא חטף לי את הטלפון מהיד ורץ אתו ונכנס לסמטאות של בית שמש החרדית".

"צעקתי שיעזרו לי אבל אף אחד לא עזר", סיפרה. "ביקשתי בבכי שיתקשרו למשטרה כי פחדתי שהוא יחזור וירצח אותי. כל הזמן הזה הילדה שלי, שנבהלה מאוד, צרחה ובכתה. אחרי רבע שעה הגיעה המשטרה. הם התחילו לעשות סריקות ולא הצליחו לאתר אותו".

"לא הצלחתי לישון כל הלילה אחרי האירוע הזה. הילדה שלי עוברת טיפול בעקבות המקרה, זו תחושה נוראית. אני והבת שלי בחרדה גדולה. הילדה שלי במעון בשכונה הזו ואני מפחדת לחזור לשם".

בעזרתם של אנשים שהיו באזור היא התקשרה למשטרה. ניידת סיור של תחנת משטרת בית שמש, שהגיעה למקום, פתחה בסריקות אך לא מצאה את החרדי. השוטרים גבו עדות מהאשה וכן מהאנשים שהיו עדים לאירוע והצליחו להשיג תיאור מהימן של התוקף. חשדם נפל על אדם המוכר מעבירות אלימות קודמות והשוטרים עמדו להגיע לביתו ולעצור אותו, אולם בבוקר שישי, הגיע מיוזמתו לתחנת המשטרה, הסגיר את עצמו ואף מסר את הפלאפון הגנוב.

בחקירתו הודה במעשה. ובצהרים הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם הוא שוחרר למעצר בית.

תושבי בית שמש סיפר ל'בחדרי חרדים' כי אין זה מקרה תקיפה ראשון של האיש, וכי במהלך יום הבחירות השתולל ואף בעט בקלפיות.

"לא מדובר באדם שגרתי, וצריך לקחת בחשבון כי הוא חריג בנוף של בית שמש". לגבי הטענות כי אף אחד לא עצר בעדו או סייע בידה, הוא אומר "התקשורת החילונית מחפשת החרדים בכלל, ואת תושבי בית שמש בפרט, לא נשכח את מסע ההסתה שעברנו בתקופת הבחירות. אנשים מפחדים להתערב, וכאשר מדובר בקיצונים חרדים, לא מתערבים מפחד התקשורת".
בית שמש בית משפט אלימות צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד